środa, 19 lipca 2017

220. Flower suit, photos with horses, sunday holiday. ♥


Patrz w przyszłość, bo to twoje ręce, oczy, usta ją tworzą. Możesz zrobić, co tylko zechcesz, jeśli zajdziesz odwagę. Jeśli znajdziesz siłę (a masz jej w sobie dużo – uwierz w swoją siłę). Pokochaj teraźniejszość. Bo tylko tu i teraz jesteś w stanie wpływać na przyszłość. I kształtować ją powoli za pomocą dobrych słów, znaków i zdarzeń.


Kaja Kowalewska

Summer. ♥
Zgodnie z moimi planami, niedzielne popołudnie poświeciłąm na robieniu zdjęć. Tym razem fotogarfem był mój chłopak. Nie zawsze był wielkim fanem takiego spędzania wolnego czasu, ale wydaje mi się że ostatnio trochę to polubił a jeśli nie, to świetnie udaje.
Ze zdjęć jestem wyjątkowo zadowolona. Kolejne piękne miejsce znajdujące się tak blisko mnie, klimaty boho, naturalnie i bardzo klimatycznie. ♥

Wybrałam kombinezon w kwiatki, który "zrobił" całą stylizację, aby ejdnak nie było zbyt banalnie, założyłam jeszcze biały top i ozdobne ramiączka Straps.


Kombinezon/Suit: LINK



 





















6 komentarzy:

  1. Zdjęcia super! Masz swietny kombinezon :*

    ~ sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kombinezon, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. each time i used to read smaller articles or reviews that
    also clear their motive, and that is also happening with this article which
    I aam reading here.

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything iss very open with a really clear clarification of the challenges.
    It was really informative. Your website is verry helpful.
    Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: