Przejdź do głównej zawartości

219. Jardin de lavande. ♥ #maxidress


„Ludzie będą się gapić. Spraw, by ta chwila, którą na to poświęcą, była warta ich czasu”.
 – Harry Winston
Kolejna część zdjęć z lawendowej plantacji. ♥
Jestem jeszcze bardziej zakochana w tych klimatach, fioletowe love ♥
Tym razem lawendowa sceneria w połączeniu z maxi dress którą pokazywałam Tutaj. Sukienka maxi jest dowodem, że czasem wystarczy jeden element aby zrobić całą stylizację, czuję że częsciej będę wybierała taką opcję, zwłaszcza przy ograniczonym czasie na przygotowanie się do wyjścia. :)

Podobne sukienki maxi znajdziecie TUTAJ.


Sukienka/dress: LINK




















Komentarze

  1. Jeeju gdzie Ty masz takie pola lawendy?? Piękne zdjęcia <3 Suknia z Zaful wymiata,
    wyglądasz jak księżniszka<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny look i zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet