Przejdź do głównej zawartości

218. White lace dress and lavender field...A little bit of Provence. ♥ #zaful

Odrobina francuskich klimatów i lawendy ♥ 
Jestem zakochana w tym miejscu, tak bardzo przypomina Prowansję, a znajduje się tylko pół godziny drogi ode mnie.
Cieszmy się z małych rzeczy. 
Moje małe marzenie spełnione ♥

Biała koronkowa sukienka i fiolet lawendy - jak dla mnie połączenie idealne.
Sukienkę pokazywałam już Tutaj. Szkoda że zdjęcia nie są w stanie oddać tego pięknego zapachu ♥

 Sukienka/dress:LINK




















Komentarze

  1. Szkoda ze u mnie nie ma takiego pola z lawenda! :(
    swieeetna sukienka :*

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Sukienka jest cudna, idealna na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za super bloga twój nie uwazam. Czytam,przeglądam i stwierdzam że bez sensu...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet