Przejdź do głównej zawartości

195. Black and white look #street #style ♥

Teraz zbieram wspomnienia do rąk i uspokoję ich drżenie,
Będziesz? To tylko joint.
I nie ma Ciebie i Ciebie, ciągle brakuje mi nas,
To tak banalne jak trudny czas gdy mi Cie brak.
Więc zamknij usta zanim się potkniesz
I wyjdź stąd szybko bo nigdy więcej Cię już nie dotknę.
Kłamstwa gorzkie jak zgaga, mam zapach w głowie, nie wstawaj,
Wystarczy wódka i idę zanim zrobię coś najgłupszego.
♥♥♥

Biała bluzka/white blouse: Link
Koszula/shirt: Link
Plecak/Backpack: Link

Photo: Jakub Pecio ♥












Komentarze

  1. Super wyglądasz w takiej streetowej stylizacji, jestem jak najbardziej na tak ! Szczególnie podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za figura 😍👍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet