Przejdź do głównej zawartości

178.Stylizacja boho, white maxi skirt #rosegal ♥

        ♥ 
     To właśnie na ten moment czekałam!  Przedstawiam Wam resztę zdjęć z sesji z Marcinem (zapraszam do obejrzenia jego prac, być może ktoś z Was poszukuje właśnie fotografa na studniówkę/wesele itp.)
To w tych ujęciach jestem zakochana od pierwszego wejrzenia, klimaty boho są mi zdecydowanie bliższe. ♥


Kurtka/jacket: Rosegal
Spódnica/Skirt:Rosegal
Poprzedni post z ww spódniczką:
Opaska/band: H&M











Dziękuję za pomoc mojej najlepszej Oleńce - bez Ciebie zdjęcia nie byłyby tak piękne. :*

Komentarze

  1. Wow, zdjęcia na prawdę są przepiękne!
    Kurteczka jest boska :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współpraca chyba udana ;) Zdjęcia wyszły naprawdę bosko ! Spódnica cudowna !



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci połączenie tej kurtki i spódnicy wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka cudna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne, wyraźne zdjęcia! :O Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Stylizacja jeszcze lepsza. Spódnica jest przepiękna i bardzo pasuje Ci takie BOHO style ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia cudowny fotograf! <3 slicznie wygladasz ciekawa spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i cudowna stylizacja ! :) Taką kurtkę i spódniczkę chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet