poniedziałek, 19 września 2016

177. White skirt for autumn? ♥ Biała spódniczka na dwa sposoby?!

♥ #rosegal ♥
Czy cienką i zwiewną białą spódniczką trzeba rozstać się wraz z zakończeniem lata? :O
Na szczęście nie! W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moją propozycję z tym elementem garderoby, na trochę chłodniejszy dzień.
 Stylizacja idealna podczas wyjścia na miasto, spotkania z przyjaciółmi, lub podczas zwiedzania zabytków ( czasem zakrycie nóg i ramion jest obowiązkowe).


Zgodnie z tytułem, następny wpis pokaże jak szybko, za pomocą kilku elementów przekształcić ten look, zostawiając bazę, czyli białą spódniczkę. Ja, osobiście, nie mogę doczekać się publikacji reszty zdjęć, tymczasem zapraszam do oglądania tych i zaglądania na Instagram i stronę mojego fotografa

Photo: Marcin Iwan

Spódnica/skirt: Rosegal
Torebka/bag& top: Sinsay
Okulary/sunnies: Ray Ban







Po raz pierwszy jestem w pełni zadowolona z efektów sesji. Zdjęcia pokazują dokładnie to, na czym mi zależało,a  to dopiero pierwsza część sesji z Marcinem. ♥

31 komentarzy:

  1. Super look :) Widze ze masz chyba założone espadryle bez skarpetek :) Czesto to praktykujesz z innymi butami ? :)
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Espadryle zawsze bez skarpetek, ten model ma "dziurki" więc głupio by wyglądały, buty bardziej zakryte wolę nosić ze skarpetkami. :)

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedz :) To jedyne buty ktore nosisz na gola stope ? :) Jezeli nie to jakie jeszcze ? :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w twojej torebce! Sama bym sobie taką kupiła :)
    Obserwujemy Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w Sinsay są obecnie wyprzedaże :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa spódnica.:)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marcin ma talent wie na czym polega jego praca 📷📷
    Najlepszy foto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie jesienne stylizacje z cienkimi spódniczkami, ja niestety bym zamarzła już w takiej, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dniu sesji problemem byłą temperatura, w koszuli z gorąco, dół idealnie. :D

      Usuń
  6. Świetna stylizacja. Uwielbiam przeźroczystości.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale zdjęcia! Zachwyciłam się totalnie! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i niebanalny zestaw! Zdjęcia faktycznie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz :) Podoba mi się torebka, przydałby mi się taki model w czarnym kolorze. Jestem bardzo ciekawa Twojej propozycji na jesień, bo na pewno bym nie wpadła na to, żeby tę spódnicę założyć w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz zjawiskowo wow :O aż nie wiem co powiedzieć :* kliknęłam w tą spódnicę za $8.97 :) Pięknie Ci w bieli :)
    Poklikasz też u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń

  11. Miałaś świetny pomysł, żeby za pomocą kilku dodatków przerobić ten wakacyjny look na idelany na chłodniejsze dni ;)


    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, pasują Ci te kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna sukienka ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta spódnica! Wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: