Przejdź do głównej zawartości

156. Black, red, white. ♥

Sukces osiągamy dzięki temu, czego nas nigdy nie uczono.
My life didn't please me, so I created my life..
Coco Chanel. ♥


W końcu udało mi się przygotować zadowalający mnie post. (!)
Wczorajsze popołudnie spędziłam na zdjęciach z moim chłopakiem. Cieszę się, że zaakceptował mój oryginalny outfit i dzielnie wcielił się w rolę fotografa. Czasami myślę że wolałby mieć dziewczynę z mniej wymagającą pasją (np.zbierającą znaczki), która nie zmuszałaby go do robienia tysiąca zdjęć i nie narażała na pogryzienia komarów, ale cóż..tak chyba jest ciekawiej.

Koniec tej mojej prywaty i narzekania, przedstawiam zdjęcia i moim starym zwyczajem..idę robić kolejne.

Torebka: Calvin Klein
Okulary: Ray Ban
















Komentarze

  1. podoba mi się ten zestaw :-) pasek w talii robi świetną robotę :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet