Przejdź do głównej zawartości

153. "Mój Paryż, moja miłość." ♥- Paryż w książkach.


Dzisiejszy post zapowiada się być całkowicie odmiennym od reszty. Brakowało mi tutaj wpisów tematycznych, pomijających moją mordkę, dlatego wybrałam temat idealny dla mnie i dziś przedstawię Wam moje osobiste spojrzenie na Paryż. Dużo znajomych (i nie tylko) wie o mojej miłości do języka francuskiego i wszystkiego co francuskie, dlatego pierwszy post z tej serii poświęcam właśnie temu zagadnieniu. Zdjęcia z mojej wizyty w mieście zakochanych znajdziecie tutaj:


"Mój Paryż, moja miłość"- Paulina Wnuk-Crepy.
 Jak dla mnie numer jeden, nie tylko ze względu na wspaniałą autorkę (Paulina pisze również bloga), ale także na niezwykle "lekkie pióro". Książkę czytałam już kilka razy, za każdym razem odkrywając ją na nowo. Jej fabuła to nie tylko turystyczny opis Paryża, zwiedzanego dzielnica po dzielnicy, to również opowieść o losach młodej Polki podbijającej światową stolicę mody, jej przygody, trudności i zapiski z życia codziennego.



Dla kogo "Mój Paryż, moja miłość" będzie pozycją idealną? Przede wszystkim dla fanów mody, Paryża ale także dla osób, planujących podróż (zwiedzanie miasta zgodnie ze stacjami metra, może być bardzo interesujące!), oraz dla..kuchennych amatorów. Tak, tak znajdziemy tutaj też kilka przepisów na prawdziwie francuskie dania. Więcej nie zdradzam, zapraszam do lektury bloga lub książki Pauliny.! :)













Planowałam przedstawić wszystkie z moich książek na ten temat, ale już teraz widzę że byłoby to niemożliwe..do przeczytania. Zdecydowałam się więc na jeszcze jedną - "Bądź Paryżanką, gdziekolwiek jesteś"

Myślę że to klasyk w tej kategorii, jest to zresztą pierwsza z zakupionych przeze mnie publikacji na ten temat. 









Całkowicie odmienna od poprzedniej, nie znajdziemy tutaj długich tekstów prozy, raczej krótkie wskazówki do adaptacji w życiu codziennym. Trochę zabawne, czasem kontrowersyjne, ale Paryżanką jest kobietą, która wszystko podsumować może zwrotem  "C`est la vie!"- bardzo praktyczne.. :)


Komentarze

  1. ja tam w środku serca też trzymam wielką miłość do tego co francuskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Paryż- podróż moich marzeń, jeszcze z czasów szkolnych ;)

    www.mimi-bambini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet