czwartek, 28 kwietnia 2016

144. Nach Bijoux ♥




Bonjour!


Na początku chciałabym Wam podziękować za dużą liczbę wyświetleń poprzedniego posta, bardzo motywujące. Była to rekordowa ostatnio liczba. ♥









Dzisiaj chwila wytchnienia od zdjęć mojej mordki itp, przygotowałam coś bardziej przyjemnego - przeuroczy pierścionek w kształcie pieska (!) W przedmiotach firmy Nach Bijoux zakochałam się od razu, ręcznie robiona porcelanowa biżuteria zwierzęcych postaci i na dodatek, pochodzi z Francji. ♥
Dla mnie wybór był oczywisty, piesek z długimi uszkami, odrobinę podobny do mojego Toudiego, pasuje mi idealnie. ♥ Marzę o jeszcze innych zwierzakach, może tym razem coś bardziej egzotycznego.. :)










2 komentarze:

  1. Nie dodajesz komentarzy? To trochę niepoważne i nieuczciwe, ale rozumiem. Każdy dorasta w innym terminie.

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko pierścionek, ale trochę przerażający, jak rekwizyt z horroru XD :D ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: