środa, 6 stycznia 2016

126. Winter outfit. ♥

Witam Kochane.:*
Na początek pragnę podziękować za komentarze i wyświetlenia ostatniego posta. Ja i Toudi bardzo się cieszymy, to daje nam motywację by dalej tutaj zaglądać i tworzyć coś nowego.
My się zimy nie boimy, na spacerki i zdjęcia chodzimy.! :D





Wczoraj było już trochę cieplej niż w minione dni, dlatego wybraliśmy się do lasu, w jedną stronę to jakieś 4-5 km, ale dla radości pieska potrafię zrobić wiele. Zdjęcia również wynagradzają odrobinę odczuwalnego zimna..pomijając mój czerwony nos, jestem zadowolona. ♥








Instagram:

Miłego dnia! ♥

18 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba stylizacja - praktycznie, ciepło i stylowo!:) słodki psiaczek :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. śnieżynka! I obok niej jej kompan może nie renifer, ale wierny pomagier :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz rewelacyjnie wszystko mi sie tu podoba:) psiak slodziutki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękny płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. super post! :>
    PS: Zapraszam do mnie na ocenę moich 10 najlepszych stylizacji z 2015 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega płaszczyk, takiego właśnie szukałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, zimowe zdjęcia i mega spoko buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ; ) ładny plaszczyk i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny strój na spacerek :-) Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! I uroczy piesek :)


    Zapraszam! www.sszuminska.blogspot.com <--- blog modowy i urodowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: