niedziela, 3 stycznia 2016

124. New year. ♥


Strasznie się cieszę, że mamy już rok 2016. Czeka mnie w nim wiele zmian, ważnych decyzji i pewnie trudnych wyborów, ale patrząc optymistycznie wiem ze dam radę. Wsparcie bliskiej osoby, głowa pełna marzeń i do przodu.! :)







Jutro w końcu wracam do szkoły..będzie ciężko po tak długiej przerwie, zwłaszcza że zaczynam lekcje o 7.. Na szczęście tylko do 12 i znów będę mogła odpocząć. Postaram się wyciągnąć kogoś na nowe zdjęcia, oby się udało.! :)


Moja kreacja sylwestrowa, tutaj jeszcze bez uczesanych włosków.
 Szczęśliwego Nowego Roku.! :* ♥

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a i zapomnialam :) Nie jestem z lubelskiego, jestem z podkarpacie, ale obenie studiuje w Lublinie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś :) Tak, to będzie dobry rok! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie się ubrałaś, pięknie wyglądacie :) Dasz radę w szkole, szybko zleci ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś:)
    Jestem z lubelskiego:>

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wygladacie:) sliczna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę ferii, mi się wolne niestety nie należy :) Cudownie razem wyglądacie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: