Przejdź do głównej zawartości

122. "Codziennie mniej słów.."& świąteczne zdjęcia ♥

Toudi ♥
Hej. :*
Na początku chciałabym podziękować za taką ilość wyświetleń wczoraj, jesteście najlepsi! Nie spodziewałam się tego, zważając na moją nieobecność.. Dziękuję, dziękuję. ♥

Dzisiaj zaplanowałam wyjście na nowe zdjęcia, pogoda za oknem rozpieszcza, promienie słońca zaglądające przez okno..wyśmienicie. Jestem tak dziwnym przypadkiem, bowiem pogoda ma wpływ na mój nastrój, w końcu nie da się nie uśmiechać i gdy dookoła tak piękne! <3
Nie narzekam już na brak śniegu, cieplejsza aura ma dużo plusów. Warto to wykorzystać, dlatego nie spędzam więcej czasu na pisanie, wynagradzam zdjęciami i uciekam zajrzeć na Wasze blogi. 






Ulubione. ♥

Komentarze

  1. miałam powiedzieć, że psiak cudny jak z bajki... ale wstawiłaś jeszcze zdjęcie z tym małym urwisem... Mwahahaha, aż japa sama mi się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka psinka piekna;))) Bije ciepło z Waszych uśmiechów aż miło się zatrzymać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam w ogóle nie narzekam na pogodę:) Mi ona bardzo odpowiada:D Słodka psina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się grafika Twojego bloga :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochany psiak! :) Uwielbiam je!
    Pogoda u mnie taka szaro-bura... zniechęca do wszystkiego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U ciebie też pięknie i rodzinnie i to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę na bloga, i zastanawiam się skąd cie znam :) i juz wiem z insta;) kiedys modna szatynka teraz jako kasiorra blog:) milo znow cie widziec slicznotko!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny piesek.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet