czwartek, 24 grudnia 2015

120. Christmas time 😍

Toudi. ♥




Douce nuit, sainte nuitTout est calme plus de bruit C'est Noël là-bas dans le ciel Une étoile d'un éclat irréel ... ♥









Pisząc do Was, nucę sobie "Cichą noc" oczywiste w moim przypadku - po francusku.
Douce nuit, sainte nuit... 
Chciałabym opanować całość do wieczora, mam nadzieję że się uda i będę mogła zaskoczyć moich bliskich. W końcu nadszedł ten wyjątkowy dzień, dlatego na swój sposób pragnę podkreślić jego uroczystość.

Przygotowania zakończone, pierniczki gotowe(!), po raz pierwszy robiłam w tym roku te typowo świąteczne ciasteczka i muszę się pochwalić, że wyglądają chyba całkiem nieźle. Zdjęciem pochwaliłam się już na Instagramie, ale wstawiam również tutaj:



Uciekam już przygotować stylizację na wieczór a następnie zrobić kilka zdjęć, nie wiem na którą sukienkę się zdecyduję, lecz zdecydowanie stawiam na klasyczne kolory..no cóż zobaczymy..
Jestem na bieżąco. :*

Na koniec chciałabym życzyć wszystkim,
 aby ten magiczny czas świąt był dla Was wyjątkowy, 
spędzony w rodzinnym gronie,
 z miłą atmosferą i radością w Waszych oczach i sercach. ♥

10 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt również życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękując pięknie za odwiedziny pragnę przesłać życzenia Tobie i Twoim najbliższym.
    Niech otacza Ciebie i Twoją rodzinę magia Bożego Narodzenia niosąc nadzieję, wiarę i miłość.
    WESOŁYCH ŚWIĄT !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego świętowania życzę i odpoczynku mimo wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, wesołych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne pierniczki, ja też w tym roku robiłam :) Wesołych, pełnych radości i ciepła świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :D A pierniczki porywam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: