Przejdź do głównej zawartości

119. Le jour, la nuit. ♥


Oh ma doux souffrance

Pourquoi s'acharner tu r'commences
Je n'suis qu'un être sans importance
Sans lui je suis un peu "paro"
Je déambule seule .. ♥


Le jour, la nuit... dzień i noc zlewa się w całość, wszystko tak samo jak co roku.. Te same zwyczaje, tradycje, te same potrawy, na pozór nic się nie zmienia, ale zaczynam odczuwać brak świątecznej magii. 
Być może jest to spowodowane wiekiem, brakiem śniegu, a może była to tylko kolejna opowieść dla dzieci?
Za dwa dni większość wigilijnych kolacji dobiegnie końca, zostało więc zatem niewiele czasu by coś zmienić. 

Czy jednak jest to w ogóle możliwe? Skąd nagle poczuć tę miła atmosferę, jak "wyczarować"przyjazną aurę? Nie chcąc całkowicie odpuszczać, postaram się szukać szczęścia w małych rzeczach, radować się z każdego drobiazgu..przeżyć ten czas, jakby miały to być ostatnie święta..♥




Komentarze

  1. przeuroczo i magicznie u Ciebie <3 A psinka wymiata :D Nie zwlekam i się rewanżuję, już Cię obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę żebyś jednak poczuła magię Świąt :). Uroczy piesek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna śnieżynka! Aż przypomniała mi, że gdzieś takie miałam.. muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet