Przejdź do głównej zawartości

118. Getting closer to christmas.

All i want for christmas is You. <3
Przerwa świąteczna rozpoczęta, niestety jeszcze nie oficjalnie, ponieważ powinnam być dzisiaj w szkole, jednak postanowiłam spędzić ten dzień w domku i lepiej przygotować się do świąt. Choinka ubrana już wczoraj, porządki prawie zrobione więc mam chwilkę żeby zajrzeć tutaj.


 Dawno tego nie robiłam i pewnie nikt już tu nie zagląda..wcale się nie dziwię, ale pragnę to zmienić. Podczas mojej nieobecności często tęskniłam za blogowaniem, Instagram służy mi raczej do publikowania zdjęć, a chciałabym również pisać "coś od siebie"
Mam nadzieję, że tym razem nie braknie mi systematyczności i motywacji.. ♥


Komentarze

  1. Życzę więc dużo tej systematycznosci i motywacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia - masz piękne, duże oczy! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :). Ja choinkę ubieram jutro lub w Wigilię. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... ślicznie Ci w kręconych, a ta szminka dodaje Ci zadziorności :) Jeszcze ten świąteczny klimat: wyglądasz jak lalka :3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet