niedziela, 19 października 2014

116. Francja-ostatni raz.? ♥

Hejka.
Powinnam chyba na początku przeprosić za długą nieobecność, i ciągle dodawanie tych starych zdjęć.. Mam nadzieję, że jakoś wytrzymacie ten ostatni raz(?), ponieważ chciałabym pokazać niepublikowane jeszcze kadry z Paryża. ♥

Wydaje mi się, że bardzo zaniedbałam bloga..
Przez okres wakacji nie dodawałam niczego na bieżąco..
Teraz trochę  żałuję, bo mój "pamiętnik online" jest uboższy 
o dwa wspaniałe miesiące, spędzone w idealny sposób.  
Cieszy mnie fakt, że mam mnóstwo zdjęć przypominających 
te najlepsze chwile, być może kiedyś się nimi podzielę..? 











6 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia. mam nadzieję, że kiedyś pojadę do Francji w celach turystycznych ;))

    zapraszam na konkurs
    http://xiness.blogspot.co.uk/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też trochę się zapuściłam przez wakacje i teraz to nadrabiam :P
    Pewnie musiało być świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zazdroszcze! ;)


    http://in-the-dream666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne miasto, marzy mi się by tam pojechać!!

    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji- fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Ja chce tam !
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: