czwartek, 26 czerwca 2014

111. Juste un baiser. ♥

regularne pisanie.? -.-
Na dziś też nie zaplanowałam długiej notki, chciałam tylko wstawić pierwszą część zdjęć z mojej wycieczki do Francji.
Być może będą mało ciekawe, najpiękniejsze obiekty zwiedzaliśmy drugiego i trzeciego dnia, ale żeby nie wstawiać za dużo,dziś pokażę Wam tylko te z pierwszego dnia, wyjątkiem jest tutaj wieża Eiffel`a, zwiedzana również drugiego dnia. 
Nie mogłam się oprzeć..:D  


Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Epernay i Reims. Czyli m.in. winnicę i niewielkie francuskie miasteczko. Zdecydowanie łatwiej w nim klimat Francji, ze względu na mniejszą liczbę emigrantów. Mam nadzieję że uda mi się to oddać na zamieszczonych zdjęciach.♥

Mercier.<3

W tle Weroniczka i Angela.


Street style. ♥


W następnych postach chciałabym dodać resztę zdjęć,w tym te najpiękniejsze - z Paryża. Liczę na to ,że nie znudzi Wam się oglądanie tej mojej Francji. A teraz uciekam naszykować jakąś sukieneczkę na jtr. :)