sobota, 17 maja 2014

107. The rainy optimist on her swing of dreams. ♥

All we have is this moment

Tomorrow's unspoken
Yesterday is history
So why don't you be here with me?
All we have is this moment
To put our love into motion
Yesterday is history
So why don't you be here with me?




Czas na nadrobienie blogowych zaległości. Deszczowy weekend na pewno mi w tym pomoże.. Przejrzałam już część Waszych blogów, kolejna porcja też przyjemności przewidziana jest na popołudnie. :D
Chciałabym jakoś zrelacjonować Wam mój długi weekend majowy, a najlepszym do tego sposobem będą oczywiście zdjęcia.. Co prawda, nie robiłam jakiś sesji  każdego dnia, ale moim celem było chociaż jedno pamiątkowe zdjęcie z każdego dnia. No i udało się.! Nie zawsze miałam ze sobą aparat, więc część zdjęć będzie miała słabą jakość, ale ważniejsze są tutaj dla mnie ukazane emocje i wspomnienia. 


Na dzisiaj pierwszy weekendowy dzień- 1 maja, czyli zdjęcia z wieczornego pobytu nad zalewem. 
Świecąca fontanna zdecydowanie moim numerem jeden.! ♥






Teraz czas na mniej przyjemny, sobotni obowiązek.. Postanowiłam posprzątać w pokoju. Życzcie powodzenia.! :D

15 komentarzy:

  1. Meeega takie fontanny wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!:)
    obserwujemy? zapraszam do mnie: mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :) U mnie też sprzątanie - cotygodniowy sobotni obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog:) bardzo mi sie tu podoba u cb:) świetne zdjecia:P)
    zapraszam do mnie;)obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaka sliczna ta fontanna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog, obserwujemy?

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świecąca fontanna jest świetna -super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjecia takie nastrojowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fontanny ;p
    I super spódniczka !

    http://via-dance.blogspot.com/2014/05/6-pracowity-weekend-d.html zapraszam do wzajemnej obserwacji i komentowania

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam patrzeć na fontannę multimedialną ;D świetne zdjecia !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdj, !
    obsewacja=obserwacja!!! ( bez ściemy )

    wi-kto-ria.blogspot.com !! - zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: