Przejdź do głównej zawartości

105. Majówka.♥


To chyba najdłuższa majówka w moim życiu. Już od środy zaczęłam świętowanie czasu wolnego. Lekcje skończyłam po 12, więc znalazłam chwilkę żeby posiedzieć z Damianem i o 14 wrócić do domciu.
Miałam dość mało czasu żeby się ogarnąć, ponieważ byłam umówiona na rowery z Anią. I znowu wyszło tak że, spędzałyśmy popołudnie na Wierzchowiskach. Podziwiam samą siebie, że chciało mi się jechać aż tyle (około 13 km w jedną stronę ), ale stwierdzam, że było warto.! :) 
Cieszę się, że w tym roku mam aż tydzień wolnego, ze względu na matury.. Moja biedna siostrzyczka będzie się z tym męczyć, więc już teraz Powodzenia wszystkim maturzystom.! :*
Pozytywnie rozpoczęłam majowy weekend w towarzystwie bliskich mi osób i mam troszkę nowych zdjęć, które właśnie dziś Wam pokażę. ♥
Plany na kolejne dni też są, pogoda troszkę nie zadowala,bo pomimo słoneczka jest trochę zimno, ale to na pewno nie powstrzyma mnie przed zrealizowaniem moich pomysłów.!
Dziś chyba ognisko, więc nie piszę już nic więcej,bo w końcu trzeba jakoś wyglądać.




Mam nadzieję, że Ania mnie nie zabije.Wygodnie mi było Kotełku. ♥

♥.


Życzę Wam równie miło spędzonego weekendu.! ♥

Komentarze

  1. słodkie zdjęcie :)
    niestety pogoda ma sie popsuć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że masz takie udane wolne, oby tak dalej :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/05/majowy-plan-cwiczenia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam wolne,bo matury! życz powodzenia siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywaj dziewczyno! Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia ;)
    Udanych wolnych dni !

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna okolica :) tez się ciesze że wolne :) Pozdrawiam
    aliswish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiamy ! Zapraszamy do Nas.. Konkurs... !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog.;)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Takie cieplutkie i radosne. Na myśl przychodzą mi wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, ja majówkę spędzałam w domu :))

    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne zdjęcia i super blog będę tutaj wpadała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia :) obserwuję i liczę na rewanż
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna pogoda, nie to co teraz;/
    Mam nadzieję, że już niedługo będzie więcej słońca!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet