wtorek, 29 kwietnia 2014

104. More and more positive energy.! ♥



Teraz wiem,

tylko w snach,
mogę razem z Tobą trwać.
Ale tylko w snach,
tylko w twoich snach.



Wierzę, że przyjdzie czas,
Gdy odszukam innych nas
i nie pytaj jak,
i nie pytaj jak.


Wystarczył mi jeden wieczór, aby przemyśleć kilka ważnych spraw.. Najwyższa pora przestać angażować się w nic nie warte znajomości,które wciąż " trzymają mnie w miejscu". Nie mogę być z kimś, przy kim nie mogę rozwijać tego co kocham.. 
Potrzebowałam tego wieczoru aby uświadomić sobie te rzeczy, przypomnieć kilka ważnych zasad,  by odzyskać utracony optymizm.   
Nagle wszystko staje się o wiele prostsze.. Znowu umiem cieszyć się z małych rzeczy i teraz jest to już tylko moja zasługa, nie ma na nią wpływu obecność innych, ludzie zawsze zawodzą, ostatecznie można liczyć tylko na siebie. 
Nie chciałam przedstawić tutaj moich egoistycznych stron, albo wielkiej samowystarczalności, bo tak nie jest.. Wiem że każda osoba odgrywa w naszym życiu jakąś rolę.. Czasem nie będzie to pozytywny epizod, ale zawsze możemy się czegoś nauczyć. Na końcu podziękujemy wszystkim. Nie tylko za wsparcie, ale za to że nas skrzywdzili.. Życiowa lekcja potrzebna jest każdemu..



Dziękuję że jesteś. ♥


Dawno nie dodawałam tutaj takiej dłuższej notki.. Wiele się ostatnio u mnie wydarzyło, nie wszystko warto jednak tutaj opisywać. Postaram się przygotować fotorelację i jakoś Wam to streścić. A teraz życzę miłej nocki.:*

4 komentarze:

  1. ładne zdjecie :>
    to jest prawda " umiesz liczyc licz na siebie , innych twoje szczęście jebie " niestety taki juz jest swiat ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra przyjaciółka to Skarb :-) zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: