Przejdź do głównej zawartości

101. BB cream - Quiz. ♥

Czas na moją ostatnią kosmetykową recenzję. A co zostawiłam na koniec.? Krem matujący od firmy Quiz.
Kremu BB używam na co dzień. Nie lubię bardziej matujących produktów, nie zauważam też potrzeby stosowania ich na mojej skórze, w zupełności wystarcza mi właśnie taki produkt.



Do przetestowania otrzymałam produkt o jasnym odcieniu, jak dla mnie idealnym. Dużą uwagę zwracam na zapach tego typu kosmetyków,i tutaj także muszę wyrazić moje zadowolenie- delikatny,przyjemny zapach sprawił, że ten krem od razu zdobył moje serce. ♥


Z pewnością najważniejsze jest jednak jego działanie. Swoje zadanie spełnia doskonale. Krem BB wyrównuje naturalny kolor cery, nawilża ją i sprawia, że nabiera blasku, a wszystkie niedoskonałości stają się mniej widoczne.  Po nałożeniu, produkt szybko się wchłania i staje się prawie niewidoczny, nie tracąc przy tym swoich właściwości.

Podsumowując powiem, że cieszę się z możliwości testowania tego produktu. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, ze nigdy się skończy.! :)

Komentarze

  1. słyszałam o tym kremie ;)
    ja osobiście nie lubię BB, ale cieszę się
    że tobie przypadł do gustu ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja aktualnie używam kremu bb under twenty :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :-D oj jak ja bym chciała mieć w swojej szafie takie niekończące się kosmetyki ;-))
    O tym cudeńku jeszcze nie słyszałam, ale czytając tak fenomenalną recenzję to nie pozostaje
    mi nic innego jak przy następnej wizycie w drogerii go nabyć i samej przetestować,
    dziękuję kochana! :-*



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :-D Oj jak ja bym chciała znaleźć w swojej szafie takie niekończące się kosmetyki!
    To byłoby dopiero odkrycie ;-) A o takim kremie jeszcze nie słyszałam, jednak dzięki Twojej
    fenomenalnej recenzji nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się do drogerii i samej go przetestować!
    Dzięki kochana :-*



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  5. krem wydaje się super, choć szczerze, nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy krem :)
    chciałabym na jakiś dobry bb trafić ;)

    wesołych swiat
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem zadowolona tylko z BB z Soraya :) reszta mnie zawiodła :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet