Przejdź do głównej zawartości

100. Elusive world.? ♥


Setny post to chyba dobra okazja na małe podsumowanie.? 22 lutego 2013 dodałam tutaj pierwszy post, przez kilka tygodni publikowałam kolejne, by po niecałym miesiącu blogowania zawiesić swoją działalność. 

Nie pisałam, że odchodzę, nie usuwałam postów. Odeszłam, zostawiając sobie jednak możliwość powrotu. Sama dobrze wiem jak bardzo zmieniłam się podczas tej mojej przerwy i jak bardzo tęskniłam za tym "pamiętnikiem", brakowało mi jednak motywacji i jakiegoś ważnego wydarzenia,które sprawiłoby, że wróciłabym na stałe. Dziś cieszę się, że pewne sprawy w moim życiu zakończyły się w taki, a nie inny sposób i 13 lipca wróciłam na stałe... To dzięki Wam i Waszemu ciepłemu przyjęciu dałam sobie radę na tych początkach blogowania. Teraz jestem z siebie dumna, choć bywało różnie, czasem dodałam dwa posty jednego dnia, zdarzały się też całe tygodnie bez nowych wpisów, ale potem moja tęsknota zawsze wygrywała i jakieś nowości musiały być.! :)

Nieuchwytny świat...chyba udało mi się go uchwycić.Uśmiech na twarzy każdego dnia po obudzeniu się jest chyba wystarczającym dowodem, że nigdy nie można się poddawać. Wiem, że było warto zaufać pewnym osobom, zrezygnować ze znajomości z innymi,zmienić swoje przyzwyczajenia.. Nagrodą za ten trud jest szczęście... 


 Nie będę już dłużej zanudzała Was historią bloga, zainteresowani mogą przejrzeć starsze posty, zdjęcia które wstawiłam są dość stare  robione 13 września, kilka bardzo spontanicznych kadrów.Nie wiem jak to wyszło, że nigdzie ich jeszcze nie publikowałam, ale dzisiejszy post jest chyba dobrą okazją do nadrobienia tych zaległości.
Teraz standardowo czas na skomentowanie Waszych blogów, jestem bardzo ciekawa co nowego wydarzyło się u Was. :*

Keep calm and love your life. P.

Komentarze

  1. Oo gratuluję wytrwałosci do aż 100 postu ♥ Śliczne zdjęcia *.*
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pretty photos!

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!
    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, obys szybko dobila do 200 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na pewno przejrze starsze posty ; > gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej Jaki piękny blog *.* Widać że włożyłaś w niego dużo pracy. Oby tak dalej (y)
    Będę tutaj często wpadać <3
    Zapraszam do mnie
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet