sobota, 29 marca 2014

99.Wiosenny manicure. ♥

Dzisiejsze.

Cześć Kochane. :* 
Czy tylko na mnie ta pogoda wpływa tak optymistycznie? Od samego rana staram się coś robić, nie lubię marnować takich słonecznych dni. Przyjemne uczucie- zostać obudzoną przez promienie słońca.♥
Czas na ostatni post związany ze współpraca z firmą Eveline. Początkowo pisałam, że moim ulubionym produktem jest błyszczyk. Ostatecznie muszę zmienić zdanie.Odżywka do paznokci opisywana w poprzednim poście jest moim numerem jeden.! Jeszcze nigdy nie miałam tak dobrej odżywki, po której nie łamałaby się paznokcie i wyglądałyby bardzo zdrowo. Dzisiaj post i zdjęcia również związane z paznokciami-wiosenny manicure.
Kolory nie są wprawdzie zbyt wiosenne, ale zdjęcia postanowiłam robić na dworze i całość wygląda już na prawdziwą wiosnę.:)







Paznokcie gotowe, teraz uciekam wybrać jakieś ubrania + makijaż i sesja z moją kochaną Olką.! ♥ Jutro postaram się dodać nowe zdjęcia, a Wasze blogi będę komentować wieczorem. Miłego Dnia.:*

8 komentarzy:

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: