środa, 26 marca 2014

98. Czas na paznokcie.? ❤

Pisałam już o pielęgnacji, skóry, ust, włosów.. więc dzisiaj czas na ostatnią część współpracy
z Eveline-paznokcie.

Zdecydowałam dziś na czerwony lakier. Nie miałam zbyt wiele czasu na pomalowanie,dlatego nie wygląda to zbyt perfekcyjnie,ale jego aplikacja jest dość łatwa. Pędzelek ma idealny jak dla mnie rozmiar, co ułatwiło mi to zadanie. Wg producenta utrzymuje się na paznokciach nawet do 9 dni, tego potwierdzić nie mogę,ponieważ zawsze zmywam lakier po 3-4 dniach,jednak w takim czasie nigdy nie zauważyłam żadnych uszkodzeń.

Kolejnym plusem jest również to, że szybko schnie.♥





Lakier na pewno nie wyglądałby tak pięknie,gdybym nie zatroszczyła się o odżywienie paznokci. I tutaj mam kolejny produkt od Eveline. Po stosowaniu jej przez kilka dni, da się zauważyć wzmocnienie paznokcia. Od chwili gdy ją stosuję,żaden z nich się nie złamał, a wcześniej zdarzało się to dość często.

Obecnie jest moim numerem jeden,jeśli chodzi o pielęgnację paznokci.Po prostu niezawodna. ♥

1 komentarz:

  1. Śliczna czerwień. muszę poszukać tego lakieru!

    zapraszam do mnie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: