sobota, 22 marca 2014

97. Eveline-redukcja tkanki tłuszczowej.

Kolejny kosmetyczny post. Staram się pisać regularnie, a że mam jeszcze kilka produktów do opisania,to dziś zamieszczam recenzję serum z Eveline.

INTENSYWNE SERUM REDUKUJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ



Od producenta:
 Efekt chłodzący
A SIZE DOWNTM TECHNOLOGY
ANTYCELLULIT
ZMNIEJSZA OBWÓD BRZUCHA O 1 ROZMIAR*
WYRAŹNIE WYSZCZUPLA
ZWALCZA CELLULIT
48h

kompleks INTENSLIM™
Lipocell-Slim®, PhytoCellTec™, bioHyaluron Slim Complex™
DO SKÓRY WRAŻLIWEJ I SKŁONNEJ DO ALERGII.

INTENSYWNE SERUM REDUKUJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ zwalcza odkładający się tłuszcz, zwłaszcza w obrębie brzucha. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z kompleksem Intenslim™ wyraźnie zmniejsza obwód talii, optycznie wysmuklając sylwetkę. bioHyaluron Slim Complex™ zawierający kwas hialuronowy intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia. Roślinne komórki macierzyste –PhytoCellTec™ aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację, co pozwala w naturalny sposób zwalczać cellulit. Kompleks Lipocell-Slim® wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę. Mleczko roślinne Chufa Milk EC, algi laminaria i olejek z pestek winogron odżywiają i rewitalizują naskórek.


POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ*:
• zmniejszenie obwodu brzucha o jeden rozmiar
• widoczna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej
• wymodelowana i wyrzeźbiona sylwetka
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet przez okres 4 tyg.


O przetestowanie tego produktu poprosiłam moją siostrę. Ja mam to szczęście,że redukcja tkanki tłuszczowej nie jest mi potrzebna.:)
Produkt jest zgodny z opisem producenta, Po 4 tygodniach stosowania, dało się zauważyć pozytywne zmiany. Mogę go wiec polecić wszystkim leniuszkom, lub po prostu tym,którzy do ćwiczeń i diety chcą dołożyć coś z kosmetyków,aby osiągnąć upragnione ciało na wakacje.! Warto więc zainwestować w taki produkt,którego kolejnym plusem jest wydajność.:)

3 komentarze:

  1. oooo nie spodziewałam się, że recenzja będzie pozytywna i że coś daje:)


    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze nie chciało mi się wierzyć, że coś to da, a tu proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie spodziewałam się że bedą po nim efekty ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: