piątek, 21 marca 2014

96. Dziecinnie łatwa pielęgnacja ust.?


Witam.! :*

Dziś mam dla Was kosmetyczny post. W ostatnich dodawałam recenzję błyszczyków do ust, ale przede wszystkim podstawą zdrowego wyglądu naszych ust jest odpowiednia pielęgnacja..Nie zawsze mamy na to dużo czasu, ale przecież jest to konieczne... I tutaj mam dla Was wielkie ułatwienie, a jest nim pomadka z firmy Quiz.



Lip Care Argan Oil- kolejne cudeńko  w mojej kolekcji,które zawiera w sobie olejek arganowy. Obecnie jest to moja ulubiona pomadka ochronna, ponieważ cenię sobie wygodę- aplikacja wystarcza na około 4 godziny, szybko nawilża usta, sprawia że pięknie błyszczą. Czego chcieć więcej.? :)




  • Łatwa aplikacja
  • Wydajność
  • Przyjemny zapach
  • Uczucie nawilżenia
  • Niska cena

Polecam, jest naprawdę świetna.! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: