wtorek, 18 marca 2014

95.Lip Tint Permanent Gloss od Quiz. ♥

Specjalnie dla Was, kolejny kosmetyczny post. Recenzja mleczka z Eveline spotkała się z dużym zainteresowaniem, dlatego dziś czas na rewolucyjny błyszczyk od firmy Quiz.
Produkt trafił w moje ręce dzięki współpracy z tą firmą.
Link do sklepu.
Zdjęcie se strony producenta.


Słowa od producenta:
"Lip Tint Permanent Gloss" zachwyca kompozycją 6 głębokich kolorów oraz długotrwałym  efektem.  Dedykowany jest specjalnie dla nowoczesnych kobiet, które pragną perfekcyjnego i trwałego makijażu ust. Sekretem działania innowacyjnej formuły jest " Long lasting" który sprawia że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji wprost "wtapia"się w usta dając im nawilżenie oraz piękny kolor, który trwa i trwa. Lekka formuła na bazie wody gwarantuje też całkowicie nowy satynowy efekt.
Link do produktu.




Moja opinia:
Osobiście przyznaję, że to co napisał producent jest prawdą. Kolory są bardzo wyraziste i długotrwałe. Aplikacja jest dość łatwa, błyszczyk nie rozmazuje się,więc łatwo było mi zrobić perfekcyjną warstwę. Już po jednokrotnym nałożeniu, barwa jest intensywna, a usta nawilżone. Duży plus.! :)


Pierwszy raz użyłam go na ostatkową imprezę. 
I wtedy sprawdził się doskonale.! Zabawy z przyjaciółmi nie służą ciągłemu poprawianiu makijażu, a dzięki niemu miałam pewność trwałego koloru przez cały wieczór. Jest więc idealny dla imprezowiczek,kiedy liczy się dobra zabawa+świetny wygląd przez długi cały czas. 
Byłam tym bardzo pozytywnie zaskoczona, pierwszy raz stosowałam tego typu produkt, lecz już wiem że nie nie jest to ostatni Lip Tint w mojej kolekcji. 
Myślę o zakupieniu pozostałych odcieni,zwłaszcza że są one teraz w promocji (tylko 4,98 !)



Plusy:
+ trwałość
+cena
+ łatwa aplikacja
+ wydajność
+ciekawe kolory
+ idealny na imprezę
+ nawilżenie
+ mody efekt satynowych ust
+ owocowy zapach

Gorąco polecam.! ♥

3 komentarze:

  1. brzmi świetnie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: