Przejdź do głównej zawartości

94. Eveline Spa Professional. Recenzja.☻

Kolejny kosmetyczny post. Dodaję je trochę regularniej, ponieważ kolejny dzień spędzam w domu. Niby fajnie,że nie poszłam na lekcje, ale wieczór w domu jest strasznie nudny,no cóż może jutro uda mi się już gdzieś wyjść..:)

Tematem dzisiejszego posta jest moja opinia na temat mleczka nawilżającego Eveline. Otrzymałam je  w ramach współpracy blogerskiej, podobnie jak omawiany ostatnio błyszczyk.

Kremowe mleczko nawilżająco-wygładzające do skóry przesuszonej i odwodnionej.

Podstawowe pytanie.? Czy dobrze nawilża.? Zdecydowanie TAK.! :)

 Lekka konsystencja sprawia, że balsam szybko się wchłania i nawilża skórę przez około 12 godzin, tyle mogę potwierdzić,ponieważ stosuję go dwa razy dziennie. Duże znaczenie ma tutaj dla mnie  szybkość wchłaniania bo przed szkołą potrzebuję błyskawicznego kosmetyku nawilżającego. Pomimo tego, że produkt szybciutko wchłania się w skórę,nie traci na działaniu przez cały dzień. Skóra jest gładka przez cały czas, a to najważniejsze. Po natychmiastowym założeniu ubrań toż po stosowaniu mleczka,nie zauważyłam smug,śladów ani przebarwień. Zapach oliwki to kolejny plus, odpręża i dodaje pozytywnej energii idealny zwłaszcza dla fanów oliwek.! ♥


Łatwa aplikacja, dzięki opakowaniu z dozownikiem.
Tyle cudownych składników, ważnych dla zdrowia naszej skóry, bez konieczności używania wielu produktów.! ♥


O właściwościach kwasu hialurunowego  rozpisywać się nie trzeba, powszechnie wiadomo jak bardzo potrzebny jest do zachowania pięknego wyglądu. 
 Plusy:
+ wydajność
+ zapach
+ skuteczność nawilżenia
+ szybkie wchłanianie
+ cena

Moja ocena to 10/10. 

Komentarze

  1. ciekawie się prezentuje ;)


    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go i wciąż nie mogę sięgnąć jego dna.

    OdpowiedzUsuń
  3. tego kosmetyku akurat nie miałąm ale eveline bardzo pozytywnie mnie zaskakuje :)
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupic ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet