wtorek, 11 marca 2014

92. Wiosna w powietrzu.? ♥

Odpowiedź na pytanie z tytułu: decydowanie TAK! Przyjemne ciepło, słońce za oknem- humor od razu staje się lepszy. Mimo iż do kalendarzowej wiosny pozostało jeszcze trochę dni, udało mi się ulec urokowi wiosennej aury. Bardzo miłe uczucie, że w końcu po zbyt długiej jak dla mnie zimie,mamy możliwość cieszyć się słoneczną pogodą.

 ♥
Bardzo optymistycznie rozpoczęty weekend i równie piękny tydzień. <3 Czy to możliwe u takiej marudy jak ja? Wszystko wskazuje na to, że to możliwe.! :) Mimo leniwego, sobotniego poranka, dzień zakończyłam w wyśmienity sposób.

Spotkanie z Madzią i pizza ze znajomymi to idealny sposób na świętowanie Dnia Kobiet.
Niedziela, która zapowiadała się jako nudne siedzenie w domu przed książkami, to kolejne spontaniczne spotkanie z dziewczynkami. 
Mnóstwo uśmiechu, pozytywnej energii, głupiutkich sweet foci i rozmów na bardzo Ważne tematy...

Wczoraj i dziś pozostało mi tylko siedzenie w domciu, ponieważ jestem przeziębiona. Nie muszę chodzić do szkoły, odpoczywam w domciu, dzięki czemu mam więcej czasu na blogowanie, a muszę przyznać, że stęskniłam się za regularnymi notkami i komentowaniem Waszych blogów.Wiosna to dobry czas na zmiany, więc może po wprowadzeniu większej systematyczności i wykluczeniu zimowego lenistwa.... będzie lepiej.! Na koniec kilka wiosennych zdjęć z poprzedniego roku i uciekam nadrobić zaległości w komentowaniu.:)





13 komentarzy:

  1. wiosna chyba już się u nas zadomowiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow bloga & fb ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna idzie DUZYMI krokami ;) Przepiękne zdjęcia!
    zapraszam serdecznie do mnie ;*
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna idzie DUŻYMI krokami :) Cudowne zdjęcia!!! :))
    zapraszam do mnie ;*
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że już wiosna idzie! ♥ Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: