piątek, 21 lutego 2014

87. Keep calm and look at this. ♥

Znowu minął tydzień odkąd tutaj zajrzałam... High life.? Tak chciałam tak mam.? Czy po prostu moje lenistwo.. Prawdopodobnie obie z tych rzeczy.. Dodać do tego szkołę i codzienne obowiązki + kilka sprawdzianów i jestem całkowicie uziemiona..

Gdzie w tym wszystkim znaleźć czas na to co kocham.? Czy to możliwe.? Tak.! Wystarczy chcieć i dobrze wszystko zorganizować. Łatwo nie jest, ale mam nadzieję, że efekty to wynagradzają. Niektórym pewnie ciężko się chyba domyślić o co mi chodzi.. Ołkej, nie zanudzam, przedstawiam zdjęcia z sesji z Adrianem i Laurą. Dość spontaniczne spotkanie na starym mieście, ale jestem bardzo zadowolona z moich modeli. :)












Zdjęć mam bardzo dużo, więc nie jestem w stanie dodać dziś wszystkich, a już za tydzień kolejna sesja z Nimi. Spełniam chociaż jedno z noworocznych postanowień. A teraz czas na komentowanie Waszych blogów.
Miłego weekendu.♥

14 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz♥
    cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się efekty tej sesji :) pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas na czynności, które kochamy robić zawsze się znajdzie! Choćby nie wiem jak napięty był nasz grafik - musi się dać wcisnąć w niego odrobinę przyjemności :)
    Piękna ta dziewczyna ze zdjęć! ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecia
    ja tez mam rpoblem by wszystko ze soba polaczyc, brakuje czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia i piękne włosy!
    pozdrawiam i zapraszam na notkę o street art w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Świetny blog :D bardzo ceikawie piszesz oby tak dalej :D
    Zapraszamy do nas :D ! ------> http://pingusie-pingusie.blogspot.com
    KOMENTARZ=KOMANTARZ
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, czekam na ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: