wtorek, 28 stycznia 2014

85. Cold day is inspirations day.! ♥

Bonjour.! ♥

Yhh, nigdy nie byłam marudą jeśli chodzi o zimową aurę, jednak obecna pogoda troszeczkę mnie denerwuje. Zimno, zimno i na dodatek ciągle pada śnieg.
Rozumiem, że jest zima i tak musi być, ale czy zima bez zimna nie byłaby lepsza.? Głupie pytanie, ale cóż, pół dnia poza domem sprawiło, że troszkę ponarzekać musiałam. Pomijając pogodę,jestem zadowolona z dzisiejszego dnia. Miłe spotkanie z Nim i od razu jest okej.♥





Wspominałam już kiedyś, że w tym roku wybieram się na szkolną wycieczką do Francji. Cztery dni z moją najlepszą koleżanką w mieście, które od zawsze chciałam odwiedzić,dzień w Disneyland- wyśmienicie.♥ Dzisiejsza notka dotyczy właśnie Paryża i Francji. Przeglądając love.it znalazłam wiele pięknych inspiracji,zapisałam w folderze, a dziś podzielę się z Wami.