Przejdź do głównej zawartości

84.New in.! ♥

Długo obiecywałam dodanie tego posta i w końcu w efekcie dzisiejszej nudy, zmobilizowałam się do zrobienia zdjęć. Postanowiłam połączyć zakupy kosmetykowe z biżuterią. Zdjęć jest trochę więcej niż się spodziewałam, ale mam nadzieję, że Was nie zanudzę. Nie zanudzam dłużej, tylko wstawiam zdjęcia.:)


Naszyjnik. W kolorze starego złota. 
Sklep internetowy - Nefyrt.

Nefryt.
Moja ulubiona. <3
Nefryt. 
Prezent od siostry z Zakopanego.
Nefryt. 

Nefryt. 

Kolejny prezent od Pati.

 

Odżywka Jantar. Mam nadzieję, że pomoże moim zniszczonym włosom..
Mgiełka z Avon'u. Mam już kilka, więc Lilia i Gardenia też się przyda. Ma bardzo piękny,subtelny zapach.
Odżywka Gliss Kur również bardzo potrzebna. Postanowiłam trochę zatroszczyć się o kondycje moich włosów. Być może pokażę efekty na blogu.:)


Różowo-czerwona pomadka również z Avon'u.
Mała czarna... torebka, zawsze bardzo potrzebna. W środku jest srebrny łańcuszek,który pozwala nosić torebkę na ramieniu. Nie widać tego dobrze na zdjęciu, ale pokryta jest czarną koronką. Kupiona w drogerii Natura.

 Mam pytanie.Czy któraś z Was współpracuje z firmą Firmoo.?

Komentarze

  1. bransoletki są piękne :)
    obserwuję już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki wisiorek-serduszko . Świetna biżuteria i torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie naszyjnika - sama biżuteria też jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fioletowa bransoletka z serduszkiem jest piekna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy blog. obserwuje !

    http://moncoin39.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tego gliss kur'a czarnego ♥ odżywkę lubiłam ,a za szamponem nie zbyt przepadałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta biżuteria :)
    Nigdy nie słyszałam o tej firmie :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet