Przejdź do głównej zawartości

83. Will be good. ♥

Witajcie moje Kochane. :*

Od razu przepraszam, że piszę taką notkę bez konkretnego tematu i zdjęć, ale jestem chora, na nic nie mam siły. Nie chcę jednak zostawić bloga be nowej notki, dlatego dodaję tag, który zobaczyłam kiedyś na blogu jednej z czytelniczek, dziś widziałam go u Pauli, więc w końcu postanowiłam go napisać. :)


Polega on na odpowiadaniu tylko jednym słowem na zadane pytania. :)
1. Gdzie jest Twój telefon? Obok. :)
2. Twój partner? Najwspanialszy. ♥
3. Twoje włosy? Zniszczone...
4. Twoja mama? Cudowna. :) 
5. Twój tata? Zabawny.
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Aparat.
7. Twój sen z zeszłej nocy? Koszmar. :D
8. Ulubiony napój? Cappy.
9. Pokój w którym teraz jesteś? Mój.
10. Twój wymarzony samochód? Garbus. :D
11. Twój ex? Pfff.!
12. Twój strach? Wychowawczyni. :D
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Paulinką. :D
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Miosiołek. :D
15. Jaka nie jesteś? Spóźnialską.
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Czytałam.
17. Co masz na sobie? Piżamcia. <3
18. Ulubiona książka? "Wybór".
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Gofry. <3
20. Twoje życie? Spontan.
21. Twój nastrój? Wkurzona..
22. Twój przyjaciel? Przyjaciółka. <3
23. O czym teraz myślisz? Film.
24. Co teraz robisz? Piszę. :D
25. Twoje lato? Skomplikowane...
26. Co jest w Twoim telewizorze? Reklamy. .
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Teraz. :D
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Dzisiaj....
29. Szkoła? LO.
30. Czego teraz słuchasz? "Tęczowy".
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Spanie.
32. Wymarzona praca? Fotograf.
33. Twój komputer? "Fajny" :D
34. Za oknem? Śnieg.!
35. Piwo? Hehe... :D
36. Meksykańskie jedzenie? Taggg. <3
37. Zima? Nie...
38. Religia? Jest. :D
39. Wakacje? Tęsknię. ♥
40. W Twoim łóżku? Poduszeczka. :D
41. Miłość? Tak. ♥

Na koniec zdjęcie z moją kochaną Magdą, robione podczas ostatniego  spotkania. Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego Kochana.! ♥

Dziękuję za komentowanie. ♥

Komentarze

  1. ten tag jest genialny :D U mnie tez wlasnie odpowiedz na neigo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety jestem spóźnialska, jednak fotografem bardzo chętnie bym została :)
    http://budzinskanatalia.blogspot.com/ <---- ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten tag :) mam ochotę zrobić taki na moim blogu :D

    http://karolina-kaarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post
    http://wiolcia23154.blogspot.com/ zapraszam do mojego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę taki tag, ciekawy :) Może kiedyś zrobię taki u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tym postem:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet