Przejdź do głównej zawartości

81. Never stop smiling.! ♥


" Zamiast skradać się do życia cały czas
Reżyserem każdej chwili bądź
To, co dobre przecież wraca raz po raz... "



Cieszę się, że znalazłam chwilkę aby coś napisać... Planowałam dłuższą notkę ze zdjęciami z wczorajszej sesji, ale cały dzień poza domem, więc to się chyba dziś nie uda...

Spontaniczne wyjazdy są najlepsze.! :) Więc najpierw zdecydowałam się pojechać z mamusią do miasta. Zakupy z przyjaciółkami może i są fajne, ale muszę przyznać że dziś też było okej. Nie planowałam kupować niczego konkretnego ale czapeczka i kolejna bluzka zawsze się przyda. :D Z rzeczy bardziej potrzebnych zakupiłam odzywkę do włosów Jantar, o której słyszałam wiele pozytywnych opinii, więc może mi również pomoże odżywić te moje włosy. Olejek arganowy też się przyda.. :D




Po powrocie do domu miałam tylko troszkę czasu do ponownego wyjazdu.. Umówiłam się z Magdą, moją przyjaciółką ze szkoły. Madzia ma jutro 17. urodziny dlatego postanowiłyśmy pójść razem na pizzę. Czekając na nią, zrobiłam kolejne zakupy - torebka, tusze do rzęs i bokserka. Przyznam się, że podczas ferii można się nieźle stęsknić za osobami ze szkoły. Na szczęście już w niedzielę znowu się zobaczymy na imprezie. <3


Mogę więc powiedzieć że jestem zbyt zmęczona przerabianie zdjęć i wstawianie ich tutaj, ale jutro postaram się to zrobić. Być może będą też nowości, bo dziewczynki chcą iść na sesję. :)


Uciekam już, wypić wiśniową czekoladę, poczytać Cosmopolitan i spać. <3


Paulla. ♥

Komentarze

  1. fajny dzień miałaś... ja za to nie bardzo:-)
    czekam na zdjecia:-)

    zapraszam do siebie
    www.glammadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaz koniecznie torebke ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiśniowa czekolada? nigdy nie piłam :o
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że dzień był naprawdę ciekawy, czekam na zdjęcia :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy z mamą? To zdecydowanie nie dla mnie... Mojej mamie ciągle się gdzieś śpieszy, dosłownie biega po mieście. Więc podejrzewam, że takich prawdziwych zakupów z mamą nigdy nie doświadczę... :)
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wczoraj popołudniu byłam na zakupach z mamą... Tak na spontanie, bo trzeba było po nią pojechać, a samochód był w domu... A w poniedziałek jedziemy na cały dzień do miasta szukać sukienki na półmetek :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie kupiłaś wiśniową czekoladę :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam za nikim nie tesknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się, spontaniczne wyjazdy są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja muszę też w końcu zakupić tą odżywkę z jantaru ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet