Przejdź do głównej zawartości

80. Winter can be good.! ♥


Nie do końca zgadzam się z tym co napisałam w tytule notki, bo jeśli przypomnę sobie o ciągłych problemach z prądem spowodowanych przez zimową aurę, to niezbyt przychylnie patrzę na tę porę roku...



No cóż, niczego nie zmienię, narzekanie więc mi nie pomoże, korzystam więc z chwili gdy mogę tutaj zajrzeć i dodaję obiecane zdjęcia z Zakopanego. Robiła je moja siostra w czasie wyjazdu ze swoim chłopakiem, było ich bardzo dużo, jednak moje krytyczne przeglądanie wybrało tylko trochę do opublikowania.
Mam nadzieję, że się Wam spodobają. :)





























Jutro postaram się dodać zdjęcia  z dzisiejszej sesji z Pati. Tymczasem zabieram się do komentowania Waszych blogów. Miłego popołudnia. :*

Jeśli macie jakieś pytania:

Komentarze

  1. cudowne zdjęcia z Zakopanego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia! :) Wspaniałe widoki.
    Ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne widoki! :))
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki piękne, tylko pozazdrościć ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega klimatyczne zdjęcia, mam ochotę jechać do Zakopanego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia
    też byłam w takim domku do góry nogami tylko gdzieś nad morzem :3

    art-aart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Zakopane <3
    śliczne zdjęcia :))

    http://karolina-kaarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, nie mogę oderwać wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym zobaczyć to, co Twoja siostra na żywo. Piękne góry...

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne widoczki! :)
    najbardziej podoba mi się 1,6, 7,9,11,12,13 i 15 :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki. Moja mama co weekend przywozi mi porcyjkę podobnych zdjęć, ponieważ ciągle wyjeżdża w góry, żeby chodzić i chodzić i chodzić :P A co do zimy - u mnie nadal brak i czekam!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam pięknie. <3
    Może obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDOWNE ZDJĘCIA ! *.*
    Zapraszam serdecznie do mnie-dopiero zaczynam, byłoby mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woah, robisz wspaniałe zdjęcia. Masz dziewczyno skilla *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne klimatyczne fotki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia!
    Uwielbiam góry :)


    Zapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie tu :) będę wpadać częściej
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne widoki ;) *.* świetny jest ten odwrócony domek ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia wspaniałe! A zima, cóż. Może być klimatyczna, tylko szkoda, że zawsze wtedy jest tak zimno! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne widoczki, aż by się chciało tam teleportować. ;)


    całusy!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! Zima jest piękna, szkoda tylko, że zimna :( :D
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga, postaram się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeejku *.* Jak pięknie ♥
    Wszystko zamarzło, u mnie to samo... pierwsze zdjęcie świetne :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet