wtorek, 21 stycznia 2014

79. Libster Blog Award. :)

Uff.! W końcu jest światło... 
Oblodzone druty, drzewa = ciągła awaria i trzeci dzień przerwy w dostawie prądu... Mam nadzieję że dzisiaj będzie już wszystko okej, bo nie podoba mi się to, ze musiałam przekładać sesje. Moje uzależnienie w tej kwestii zmusza mnie jednak do jakiejś sesji, więc być może jutro zimowe nowości z siostrzyczką. ♥

Na dzisiaj mam dla Was odpowiedzi na pytania z nominacji Marty, za którą bardzo dziękuję i zapraszam Was na jej bloga:



1. Twoje postanowienia na Nowy Rok?
Oj chyba nie będę pisać, bo tak wyszło ze z głównego już zrezygnowałam, a raczej przełożyłam je w czasie...
2. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Hmm, dużo tego jest, ale najbardziej to chyba czytanie fajnych książek i robienie zdjęć. <3
3. Czy lubisz robić kartki świątecznie ręcznie czy wolisz kupować ?
Wolę kupować. :D Moje zdolności artystyczne ograniczają się tylko do robienia zdjęć. :)
4. Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
Chyba niebieski.
5. Dlaczego założyłaś/ założyłeś bloga ?
Miał to być mój pamiętnik online w chwili gdy chciałam się "wygadać" ale nie miałam ochoty na rozmowę.
6. Czego nie lubisz w sobie ?
Wychowawczyni... Za krótkich przerw..
7. Jakie są Twoje przyzwyczajenia ?
Dość dziwne. :D Zawsze zasypiam z telefonem i pierwszą rzeczą po obudzenie się, jest sprawdzenie czy ktoś napisał. :D
8. Jaką książkę ostatnio przeczytałeś/aś ?
"Kwestia miłości"
9. Ulubiony sport ?
Koszykówka. <3
10. Co Cię motywuje ?
Inspiracje ze stron typu love.it
11. Miłe wydarzenie z Twoje życia ?
Dużo ich było. A gdybym miała wybrać to najlepsze to chyba byłoby otrzymanie paczki z moim Nikonem. ♥

Ja sama nowych pytań nie wymyślam, nikogo nie nominuję, trochę naginam zasady tej zabawy, ale uwierzcie mi, mam straszne zaległości w komentowaniu, przeglądaniu stron, odpowiadaniu na maile... Kilka dni bez łączności ze światem to bardzo długo. :D Jeśli ktoś ma ochotę może odpowiedzieć na pytania, które wymyśliła Marta. :)

Edit: Nie ma to jak zawieźć się na bliskiej osobie, która zapomina o czymś ważnym... Gorzka pigułka do połknięcia.? Na szczęście mam dobrą pamięć i przypomnę sobie o tym w odpowiednim momencie. Po raz trzeci.....

22 komentarze:

  1. Dobra książka to najlepszy relaks;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje nominacji : ) Bardzo świetne odpowiedzi : ) Pieknie zrobiony blog : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nominacji ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to masz nieciekawą pogodę,oby szybo naprawili ten prąd :) Przy szóstym pytaniu chyba źle zrozumiałaś:)
    Też uwielbiam Nikony i sama posiadam więc wyobrażam sobie jak musiałaś się cieszyć kiedy otworzyłaś paczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  7. love.it lubie ta stronke : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji! Naprawdę zasługiwałaś na to ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nominacji:) Bardzo fajne odpowiedzi!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/happy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie bardzo dałbym rade dojechać do Stalowej Woli. To aż 80km z mojej miejscowości. A szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna nominacja;) Gratki:) ja tez lubię stronkę love.it

    Zapraszam do siebie:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No to czekam aż odezwiesz się na wakacjach :)

    http://ugphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje nominacji ale robisz to tak jak ja tez nie wyznaczam logów i nie zadaje nowych pytań ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, ja tez wole kupowac, nie jestem uzdolniona plastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję nominacji, fajnie się czyta takie odpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje nominacji :D
    Świetne odpowiedzi < 3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje nominacji, też lubię love.it <3
    Zapraszam do mnie ^^
    luskaandliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmmmmm.. koszykowk! Moja ukochana, musimy sie spotkac, bo teskni mi sie za toba :***********

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: