poniedziałek, 20 stycznia 2014

78. Pomysł na ferie.?

Feel this moment.! ♥
Długo czekać nie musiałam, przerwa świąteczna nie była znów tak dawno temu...
Ale mimo wszystko z radością mogę powiedzieć, że ferie już oficjalnie się zaczęły. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, ale to chyba normalne u każdego ucznia. 
Nie mam jeszcze dokładnie sprecyzowanych planów na ten czas i pewnie w ogóle nie powstanie coś takiego. Uważam, że są one właśnie po to, aby trochę "zaszaleć", odetchnąć od ustalonego porządku dnia szkolnego... Całkowity spontan.? Nie, takie coś również nie byłoby zbyt dobre. Skończyłoby się to leniuchowaniem i nic nie robieniem. Czegoś takiego nie mogę dopuścić. Mam kilka pomysłów, które chciałabym zrealizować. 
Najpierw ten najmniej przyjemny, związany ze szkołą.. Powrót do niej wiąże się z 5 sprawdzianami w jednym tygodniu.. Niezbyt optymistycznie, ale skoro tak musi być, to jakoś dam radę napisać te ściągi... :D Potem trzeba będzie jeszcze odrobić lekcje i tutaj już jest malutki plusik całego zadania- ciekawa praca domowa z francuskiego. <3
Chciałabym też regularnie dodawać posty na bloga. Nie będę obiecywać codziennego pisania, bo to chyba przekracza moje możliwości, może zakup tableta mi w tym pomoże, ale o tym później. :) Komentowanie Waszych blogów będzie jednak codziennością.  Kolejne "chciałabym" to sesje zdjęciowe. Teoretycznie mam już kilka umówionych sesji, ale pogoda wszystko komplikuje.. No cóż, muszę zaczekać... :)
Hmm, teraz chyba pora na plany związane z zakupami.? No tak, tego pewnie będzie najwięcej, ale często są to u mnie spontaniczne wyjazdy, więc z tych planowanych to tylko tablet i wywoływanie dużej ilości zdjęć do czegoś w rodzaju fototapety na ścianę. Jeśli uda mi się to zrealizować, to oczywiście pokażę Wam efekty.

Chyba za bardzo się z tym rozpisałam, ale główne cele na ferie opisane, jest dobrze.! :) 
Teraz czas na czytanie - Isabel Wolff "Kwestia miłości". 

Miłego popołudnia.! ♥

9 komentarzy:

  1. Warto cos zaplanować i nie marnować wolnego czasu :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz, niedługo musiałaś po świętach czekać na wolne :D ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam już ferie i postanowiłam, ze podczas ferii posprzątam swoją szafę..xD
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ;) zostanę tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ferie, kiedy to było... Na Twoim miejscu też przeznaczyłabym je na same przyjemności - chyba, że nauka to dla Ciebie sama przyjemność;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe plany masz ;)
    ja też chciałabym wybrać się na jakąś sesję, ale pogoda jak na razie to uniemożliwia :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe plany ^^ oby się udały

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia :> tez mam ferie heh;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: