Przejdź do głównej zawartości

74. Party time. ♥

Ostatni post w tym roku.! ♥


Małe podsumowanie.?
Przede wszystkim, bardzo się cieszę że tutaj jestem. 13 <pechowy> lipca to dzień, w którym zdecydowałam się na ponowne prowadzenie bloga. od tamtej pory jestem tutaj już chyba na stałe. Nie zawsze tak regularnie jakbym chciała, ale staram się dość często dodawać wpisy.

Dziękuję wszystkim obserwatorom, czytelnikom, komentatorom, hejterom. <3 To dzięki Wam tutaj jestem. <3

Jak powinnam podsumować ten rok.?
Nauczyłam się w nim więcej niż przez wszystkie poprzednie lata. Porządna lekcja, za którą jestem bardzo wdzięczna.
2014 będzie lepszy.! Jestem gotowa na nowe doświadczenia. <3
Co do sylwestra, to wciąż nie jestem zdecydowana. Pojawiła się kolejna propozycja, chyba najbardziej mi odpowiadająca. Damsko-damski sylwester. To właśnie to, czego mi teraz potrzeba.Nie ważne gdzie, ważne z kim. ♥
A w czym.?  No jeśli chodzi o ubranie, to przynajmniej tutaj nie mam problemu. Zdecydowałam się na granatową spódniczkę, biała bokserka, czarny żakiet, granatowa torebka i czarne buty. Kurtka również w tym kolorze. :) Pomalowałam tylko paznokcie, a robi się coraz później. Powinnam się już chyba zbierać.. Siedzenie w piżamce na pewno mi nie pomoże.. :D

Pragnę życzyć wszystkim wspaniałej zabawy wieczorem, i naprawdę udanego Nowego Roku, pełnego miłości, bo to jest w życiu najważniejsze.! ♥

Wszystkiego Najlepszego Skarby. ♥

Komentarze

  1. Rowniez obserwuje :) Szczęśliwego Nowego Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naparawdę świetny ciekawy post;)
    design też jest ładny ^^
    hm może zaobserwujemy? :)
    jeśli tak to zapraszam;

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    i pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog, szczęśliwego nowego roku :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wzajemnie! :))
    zapraszam! alicjalovingx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy New Year gorgeous, wish you the best for 2014!

    http://www.mursway.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku 2014

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęśliwego nowego roku! :)
    ja Sylwester spędziłam z rodzicami, siostrą i jej koleżanką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie, niech ten rok będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz ;)
    Świetny blog! Szczęśliwego Nowego Roku :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne ze 2014 bedzie lepszy! a co!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby ten rok był jeszcze lepszy xd daj zdj z sylwestra ; P
    Szczesliwego Nowego Roku !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oby ten rok był lepszy :)
    Zapraszam do mnie na konkurs, banalny warunek a do wygrania post "promujący" na moim blogu.
    http://dark-paradise1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet