Przejdź do głównej zawartości

73. Promienie słońca oświetlą mi Cię...

"W rzece myśli porwał mnie prąd

Znowu potrafię latać,
bez ciebie przemierzam ląd
Jesteś moim nałogiem,
którego nie pozbędę się
Odnalazłam siebie w tobie,
By być potrzebuję Cię."

I po świętach... Szczerze to jestem z tego zadowolona. Nadal mamy wolne od szkoły, ale teraz mogę cały czas poświęcić na to, na co w danym momencie mam ochotę. Lenistwo.? Nic z tych rzeczy, staram się aktywnie spędzać każdą chwilę. 
Tak samo było również wczoraj. Wieczorem wybrałam się z przyjaciółmi na imprezę. Jestem bardzo zadowolona, miło poznawać nowych ludzi, a zwłaszcza takich fajnych... :)
Dzisiejszy dzień także pełen wrażeń, wstałam dość późno jak na mnie, ale musiałam przecież odespać noc, potem odrabiałam lekcje.. tak jakoś mi z tym zeszło, że zrobiło się już ciemno.. Cieszę się że większość pracy domowej mam za sobą, na juto został mi tylko polski i francuski. Czyli nie jest źle. :)
Zamawiałam też biżuterię z Nefrytu, więc w następnym tygodniu postaram się Wam pokazać na jakie cudeńka się zdecydowałam. Z pewnością paczkę dostanę wcześniej, ale dzisiaj w nocy moja starsza siostra wyjeżdża do Zakopanego ze swoim chłopakiem, jeden mój aparat wraz z nimi, więc w najbliższym czasie będzie robienie zdjęć w troszkę gorszej jakości. jakoś damy radę, mam nadzieję że po jej powrocie pozwoli mi opublikować zdjęcia z ich wyjazdu.

Rozpisałam się troszeczkę, ale chyba powinnam już kończyć. Chcę jeszcze poczytać Glamour i Cosmopolitan przed zaśnięciem i oczywiście przejrzeć Wasze blogi. ♥

Nie wiedziałam jakie zdjęcia dziś dodać, lubię pokazywać te nowe, robione na bieżąco, a dzisiaj moimi jedynymi modelami były dwa kocury, ale przedstawiam Wam tylko Bellę, Czarna  musi poćwiczyć jeszcze nad pozowaniem do sesji.  :D

To zdjęcie robiła moja siostra, bardzo jej się spodobało oświetlenie tego domu i poprosiła o dodania na bloga, więc wstawiam. :)

 



Nie ma to jak spontaniczna decyzja o spacerze.! Zatem Waszymi blogami zajmę się jak wrócę. <3

Komentarze

  1. ciekawie piszesz (: wszystko jest spójne i dobrze się czyta.
    patrząc na twoje zaangażowanie - stałaś się moim autorytetem (:
    obserwuję oraz zapraszam do siebie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O chętnie zobaczę tą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kocurek! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę uczniom tego wolnego, mnie już niestety nie obejmuje;],

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, przeszłabym się na imprezę :D
    klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Ja również dodałam do obserwowanych :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kot ma świetny kolor oczu <3

    www.kataszyyna.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja spędzam te dni na błogim lenistwie, jedyne osoby z którymi się spotkałam, to moja rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://diamentowyblog.blogspot.com/2013/12/giveaway-with-dressale_27.html#comment-form Zapraszam do wziecia udziału w rozdaniu! Każdy otrzymuje bon 30$ a dwie wybrane osoby sukienkę o wartosci 100-200$ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również ciesze się, że święta się już skończyły. Można troche odetchnąć:) Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, moge wiedzieć czym fotografujesz ? ;>
    http://modaiurodawszystkodlaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż to za za cudny kociak? ♥
    Dobrze, że już większość obowiązków masz z głowy, odpoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz słodziutkiego kotka;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy kotek! Swietny blog! Nadrobilam już prawie wszystkie posty. Obserwuje i licze na to samo.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w ciągu roku spędzam czas aktywnie, gdziy mogę mieć tylko chwilkę przerwy, leniuchuje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  16. Co za oświetlenie domu :) a widok kwiatka mnie zaskoczył i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  17. miłego sylwka ;))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski lot <3 Masz moze ochote na wspolna obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też na świątecznym spacerze stokrotki widziałam :) i jakieś drzewo podobne do leszczyny miało takie wiosenne frędzle, no i pąki na kasztanowcach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za kotami ale muszę przyznać, że prezentuje się wyjątkowo dobrze :)
    Chciałam tylko wspomnieć jeszcze, że napisałam post, który w moim odczuciu Ciebie zainteresuje. Nie ukrywam, że zależy mi na Twojej opinii. Mam nadzieje, że znajdziesz chwilkę na wyrażenie własnego zdania. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog. ;)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia! :) zazdroszczę siostrze sama chciałabym wyjechać do zakopanego :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet