środa, 25 grudnia 2013

72. Los funduje jakiś cud.! ♥

Obok jesteś wciąż 
I nie ma Cię
Nie potrafisz wprost
Nie kochać mnie. 

Mam chyba jakieś uzależnienie od tej piosenki. Zamiast słuchać kolędy to ciągle mam w głowie tylko to.

Kolejny dzień świąt za nami... Bardzo szybko to wszystko mija, ale akurat z tego powodu jestem zadowolona. Nie chodzi tutaj o to, że nie lubię Bożego Narodzenia, wręcz przeciwnie uwielbiam ten czas spędzany z rodziną. Brakuje mi jednak spotkań z przyjaciółmi. Niby tylko kilkanaście dni, ale można się porządnie stęsknić. 
Staram się nie leniuchować w ten świąteczny czas, a jedyne co lubię robić to.. zdjęcia. Czyli wychodzi na to, że mam kolejną serię świątecznych fotografii do opublikowania. Myślę, że to już ostatni post z takimi zdjęciami, bo na jutro nie przewiduję żadnej świątecznej sesji. :D



Kilka zdjęć dzisiejszego stroju (przepraszam ze nie w całości. ).;/


blond włoski. <3









Jutro skomentuję Wasze blogi. teraz uciekam już spać. Dobranoc. ♥

41 komentarzy:

  1. uwieelbiam takie zestawienia bransoletek! a choinka z efektem bokeh ? zakochalam się :) Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie :)
    http://modaiurodawszystkodlaciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bokeh!
    Obserwuję ;)
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez brakuje spotkan z chłopakiem :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten sweterek :)
    Bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie byłaś ubrana :) Masz super włoski!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com - zajrzyj do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne zdjecia :)) zakochałam się w twoich butach
    http://noemisoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygladasz :) śliczna choinka ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, szkoda, że nie w całości... Sweterek świetny i bardzo Ci w nim do twarzy :) Spędzam święta w swojej "małej" rodzinie, nikt do nas nie przyjechał, bo wszyscy płaczą, że 600 km to zbyt daleko. W sumie bez gości jest tak zwyczajnie, jak przedłużony weekend.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz, fajne bransoletki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia !!
    Bardzo ale to bardzo podoba mi się twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna jesteś :) Oj bardzo szybko czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bransoletki boskie *_* a sweterek cudny :P
    Dziękuję za obserwację i rewanżuję się :))

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ja sliczny sweterek, ładne zdjęcia;)
    nataa-liiaa.blogspot.com
    Obserwuje xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia <3 <3 <3
    Sweterek jest rewelacyjny!!!
    Ja tam się cieszę, że Świąt już koniec bo mój brzuch kolejnego dnia obżarstwa by nie przeżył ;)

    OBSERWUJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie *.* świetny post :D

    didiblog14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna biżuteria :) jestes bardzo ładna .

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za obserwacją, ja również obserwuje <3

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za komentarz! ;)
    Bardzo fajny blog i stylizacja :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie śliczne bransoletki *-*
    Będę tutaj zaglądać, obserwuję i życzę powodzenia. ;3
    http://mieszanina-moich-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super !:) świetne bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia ,ale to choinki jest MEGA <3
    ZAPRASZAM do mnie ♥
    http://dont-benormal.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Super !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam do mnie : http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. No powiem Ci dziewczyno, że siano to masz niezłe na głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale słodzisz. <3
      Mnie też się podoba ten nowy kolorek. A bez spiny i zazdrości życie jest fajniejsze. Uwierz w to. :)

      Usuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: