Przejdź do głównej zawartości

71. Little gift. ♥

Śnieg, śnieg, śnieg.? :(
Śniegu nie ma.. Święta są, śniegu nie ma, trudno jakoś trzeba się z tym pogodzić. Aby Wam to wynagrodzić, chcę dziś pokazać dawno obiecywaną świąteczną sesję.  Zdjęcia robiłam rok temu z Weroniką, ale jeszcze ich nie publikowałam.


 Miłego oglądania. ♥







Postaram się, żeby dzisiaj jeszcze tu zajrzeć, ale nie dodam już nowej notki, więc pragnę teraz złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt Bożego Narodzenia, udanego Sylwestra i wieluuuuu sukcesów blogowych i nie tylko, w nadchodzącym roku.! ♥

Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, takie artystyczne :)
    Wesołych <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post!
    would you like to follow each other?
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! obserwuję:)

    creative-so-creative.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Można nie wyglądać przez okno i zapomnieć, że tego śniegu nie ma :) Ja przynajmniej taki mam plan.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia <3
    Dzięki za obserwacje :*
    Ja też obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjecia ;)
    Dzięki za życzenia i to również Wesołych Świąt i bogatych prezentów <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Światełka zawsze robią cudny klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!!! Merry Christmas!!

    FOLLOW ME:
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! :)))

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny efekt bokeh, Wesołych Świąt !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie M! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcie ze szpilkami jest cudowne! :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :-) najlepsze ze szpilkami :-)

    obserwujemy? Jeżeli tak to zaobserwuj i napisz u mnie na blogu a ja również zaobserwuje:-)

    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja przesylam mase buziakow :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :)

    Obserwuje również :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham bokeh! :D uwielbiam takie focie dodaje sie do obserwatorów.
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ze światełkami!
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! ;)
    Wesołych świąt :)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :))!!

    Życzę wesołych i miłych świąt! Oraz Szczęśliwego nadchodzącego Nowego roku!!
    Zajrzysz na mojego bloga ?? Byłoby mi bardzo miło :)) ;*
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bez śniegu to tak głupio...a z sesją nie czekaj tylko zawsze wklejaj od razu bo zdjęcia fenomenalne! :* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  22. ja nie lubię śniegu, ale jakoś tak głupio teraz bez niego ;/ :D piękne zdjęcia i fajny post ^^

    http://didiblog14.blogspot.com/ Dopiero zaczynam :) Miło byłoby gdybyś wpadła! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ladne zdjecia, takie swiateczne :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet