Przejdź do głównej zawartości

69. Cooming soon. ♥

Yeahh, tak długo czekałam i w końcu mam.! ♥ Osobiście uważam, że święta już się zaczęły.
Szkoła zakończona, ostatnie zakupy zrobione, choinka ubrana, porządki również zrobione, duuuużo zapachowych świeczek jest, mandarynki są, świąteczne kity też. <3
Już wszędzie czuję ten klimat. <3


Krótka notka, ale mam nadzieję, ze dziś mi to wybaczycie. Jestem na maxxa zmęczona... Wiem, że było warto, bo większość mojej listy "must have" i "must do" zrealizowana <3
Króciutka sesja również się odbyła, poniższe zdjęcie to mało zapowiedź, jutro odwiedzę babcię więc kolejna porcja świątecznych zdjęć do dodania. 
Tymczasem uciekam, na chyba zasłużony odpoczynek - "List w butelce".


Komentarze

  1. Ja jutro wieczoem będę ubierać choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na więcej zdjęć ;) przede mną również wiele pracy jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też już praktycznie wszystko zrobione :)
    Czekam na kolejny post :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥ I już teraz życzę Wesołych Świąt! :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny, jakie cudowne zdjęcie! Pewnie reszta zdjęć z sesji jest tak samo cudowna :)
    Co do komentarza do mojego bloga - można powiedzieć, że sama robiłam wygląd, oczywiście z pomocą innych bloggerek, które na swoich blogach umieściły kody html i css :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ^^
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ^^ Ja bym zjadła zaraz jakby mi takie cóś smacznego wisiało :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już choinkę ubrałam:p
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też już ubrałam :)) ładnie piszesz ! świetny blog ;*
    zapraszam http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog ,obserwuję :> zapraszam do mnie ----> http://yourlifeinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny piernik <3
    OBSERWUJĘ
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tu:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet