piątek, 13 grudnia 2013

66. Again.?

Po raz kolejny zaczynam pisanie "od nowa". Mała zmiana w adresie bloga, większa prywatność, i znowu mam ochotę prawdziwe pisanie. Dodawanie notek z inspiracjami, krótkimi opisami i zdjęciami, było dla mnie dość męczące. To nie to miało być podstawą tego bloga.
internetowy pamiętnik miał być przede wszystkim pamiętnikiem prze duże"P". Opisywanie tutaj swoich uczuć, ostatnio byłoby rzeczą dość ryzykowaną. Zbyt dużo osób z bliskiego otoczenia miało dostęp do bloga. Nie mogłam, a raczej nie chciałam być szczerą w tym co piszę.
Jestem więc ogromnie szczęśliwa, że zdecydowałam się na tę zmianę. Okres świąteczny sprzyja refleksjom, to była dobra decyzja. :)

Dość długi ten dzisiejszy wstęp... Musiałam jednak wypisać to wszystko. Zdaję sobie sprawę, że zdania są do siebie podobne, w każdym chodzi prawie o to samo, ale w sumie jest w nich zawarte to co chciałam przekazać.

Teraz troszeczkę o tym co ostatnio działo się u mnie. Moje województwo wcześnie zaczyna ferie w tym roku, więc wystawianie ocen w szkole to teraz główny temat. Pierwsza klasa LO. Hmmm, spodziewałam się gorszych stopni, semestr z tylko jedną trójką i jest dobrze.! <żeby nie było, pozostałe oceny to 4 i 5> :D
Ostatnią notkę dodałam 3 grudnia, więc nie mogę pominąć mikołajków. Mam nadzieję ze dostałyście swoje upragnione prezenty.? :) Ja za swoich jestem bardzo zadowolona. Kochany Mikołaj. <3

Mała inspiracja i idziemy ćwiczyć. Czwarty dzień z Ewką. :)

Paulla. ♥

8 komentarzy:

  1. Ta dziewczyna ze zdjecia jest troche za chuda ;< ale powodzenia w dążeniu do fajnej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna figura,rzeczywiście motywacja!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w ćwiczeniu. :) Jednak dla mnie ta dziewczyna ze zdjęcia jest troszeczkę za chuda. ;)
    3mam kciuki! :)
    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie zwracam uwagi na oceny, byle by przejsc i zdac mature dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciu wygląda nieźle ale chyba odrobinkę na chuda. :)
    do mnie mikołaj nie przyszedł , niegrzeczna byłam.

    Zapraszam do mnie. :)
    www.madeelajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale figura! piękna!
    dodaję do obserw. i zapraszam na konkurs, proste zasady..:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na treningach. :)
    Osobiście bardziej preferuje Mel B, ale to sprawa indywidualna :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: