Przejdź do głównej zawartości

64. Free smiles.! :)

Chyba nigdy nie podjęłabym decyzji , 
żeby znowu zacząć tu pisać. 
Dziękuję że przypomniałaś mi o tym
 i stałaś moją osobistą motywacją. <3


I'm friends with the monster that's under my bed
Get along with the voices inside of my head
You're trying to save me, stop holding your breath 
And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy.!

 Choruję na straszny brak czasu. To przeraża , dni mijają  bardzo szybko , za szybko , są do siebie bardzo podobne. Cieszyć się ze stabilności , czy narzekać na monotonność.? Wydaję mi się że czas płynie za szybko. Jeszcze niedawno zaczynałam nową szkołę , wiele nowych znajomości , "problemów" i wyzwań , a teraz zbliża się już koniec pierwszego semestru , koniec roku...
Nie wiem co stało się z tymi wszystkimi dniami , z moimi planami , marzeniami.. No cóż , wiele z nich udało się zrealizować , ale chyba jestem perfekcjonistką , albo też zwykłą marudą , ponieważ nie jestem do końca zadowolona. Przecież zawsze mogłoby być lepiej.?  Ostatni miesiąc , ostatnie 30 dni , żeby zakończyć rok z prawdziwym , szczerym uśmiechem. <3
Mimo wszystko , nie mam zbyt wielu powodów do narzekania. Oceny są w porządku , jestem umówiona na kilka popraw , więc będzie jeszcze lepiej. Wywiadówka , wbrew pozorom nie była tak straszna , a przyznam nawet że nieźle się na niej bawiłam. Pewnie trochę dziwnie to brzmi , ale "poważna" rozmowa z wychowawczynią  też bywa przyjemna , zwłaszcza jeśli ma się cudowne usprawiedliwienia na jej zarzuty. :D


Na koniec mała zapowiedź dość starej , ale nie publikowanej na blogu sesji. 


Cooming soon. ♥




Komentarze

  1. U mnie też czas przecieka przez palce. I to najczęściej wtedy, kiedy najbardziej go potrzebuję. Niedobry ten czas i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy to jest ta nasza sesja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia:)
    Tak czas strasznie szybko leci i najgorsze,że ciągle brakuje nam czasu;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina, Paulinka .... Przed znakami interpunkcyjnymi nie robi się spacji, spacja tylko po znaku. Lubię Cie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No
      więc , najpier chcę wiedzieć kto mnie tak lubi.? :)
      A ja robię spację , i piszę kropkem przed "!" i "?" , ale ja taki mam
      już styl pisania.! :D No i powiesz mi może . że to nie fajne wygląda.?
      :o Mnie sieł podoba. <3

      Usuń
  5. ja ciepię na taki sam brak czasu.. masakra, nawet pisałam o tym w ostatnim poście. ehh ..
    zapowiedź sesji bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet