Przejdź do głównej zawartości

62. Słodziutka impreza. ♥

Ehh , gdy już znajdę czas żeby tu zajrzeć , to robię to na bardzooo króciutko.
Pisałam wczoraj , ze planuję wybrać się dziś na spacerek. Mój plan znowu się nie udał , ponieważ wybieram się w inne miejsce. "Imprezka" z przyjaciółmi. Trochę czasu zajęło mi zanim się ogarnęłam , więc spacer hmm , przekładam na jutro.

Miałam troszeczkę czasu i zrobiłam kilka zdjęć.


Jeszcze widać czerwony kolor ucha <tydzień temu robiłam kolczyka>
:)


"Kocham" sweet focie w lustrze. ♥



ps. Biorę inny łańcuszek , ale robiąc zdjęcie myślałam , że będzie to właśnie ten. :D










Obiecałam Pati , ze dodam chociaż kilka zdjęć kocurka. Zrobiła ich o wiele więcej , jednak te dwa podobają i się najbardziej. <3
Czarna.

Komentarze

  1. Ale ładny makijaż! *,*
    Zapraszam do mnie , licze na komentarz i wzajemną obserwacje :)
    http://foreveralonefor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. so cute! Enter my giveaway! http://alovelystyle.blogspot.com.es/2013/11/sorteogiveaway-50-lumo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners

    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    http://tinasstylesinners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciągnęło mnie czytanie Twojego bloga :) Mega pozytywne odczucia :) Fajna notka i czekam na więcej :) Buziaczki :*
    Zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (:

Popularne posty z tego bloga

268. Little black dress. ♥ #amiclubwear

"Nie boję się wysokości, widziałaś moje buty?" - Carrie Bradshaw  ♥. AMICLUBWEAR

Buty/shoes: LINK Sukienka/dress: LINK
















196. Little black dress - spring. ♥

♥♥♥ Lubiła tańczyć pełna radości tak ciągle goniła wiatr
Spragniona życia wciąż zawsze gubiła coś nie chciała nic
Nie rozumiałem kiedy mówiła mi: "Dzisiaj ostatni raz 
Zatańczmy proszę tak jak gdyby umarł czas" 
Mówiła mi...









 Sukienka/dress: Link Torebka/bag: Link
Zdjęcia: Jakub Pecio












260. Fitness, folklor..wybory Miss Gryczaków #fotorelacja. ♥



Tym razem przerwa od standardowych zdjęć outfitu. Nie oznacza to przerwy od zdjęc mojej mordki, ale dziś całkowoicie inne..Fotorelacja z wyborów Miss Gryczaków. Jeden dzień- dwa stroje: fitness + strój wieczorowy z motywem folklorystycznym.








Koszula/flower shirt: LINK Spódnica/skirt: Bershka Torebka/bag: Kwiaciarnia Casablanca Makijaż/make up: Strefa Kobiet