niedziela, 3 listopada 2013

59. Zatrzymaj czas. ♥




Może znajdziemy drogę, 
która poprowadzi nas.
W miejsca których nie było w naszych snach.




No i mamy koniec weekendu... Nie będę marudzić jak wiele z moich planów na ten czas nie udało mi się zrealizować , bo tylko pogorszę sobie humor , a perspektywa powrotu do szkoły i tak nie nastraja optymistycznie. Wiem , wiem , nie jest to aż takie straszne miejsce , ale najbardziej nie lubię wstawać przed 6. Niestety , do szkoły mam trochę daleko więc dojazd zajmuje trochę czasu. Na dodatek jutro zaczynam lekcje o 7:10 - wf. Wszystko jest jednak łatwiejsze dzięki osobom z którymi się tam spotykam. Gupole i Wariaty. ♥


Niezbyt miło zaczęłam tę notkę. Musiałam jednak chociaż troszeczkę ponarzekać. Teraz mam jednak coś przyjemniejszego - jesienne zdjęcia. To już chyba ostatnia jesienna sesja. Nie planuję w najbliższym czasie żadnych zdjęć , więc ten "sezon" faktycznie już chyba zakończę. 
A dzisiaj chcę Wam pokazać efekty ostatniej sesji z Pati W. Najpiękniejsza blondyneczka. <3








Chociaż dwa moje wstawię. :D








Koniec jesiennych zdjęć. ♥
To teraz czekam na śnieg i będą zimowe. <3


Paulla. ♥

10 komentarzy:

  1. czasem trzeba sobie pomarudzić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja <3 ale ja tam bym dalej wolała liście, a nie śnieg :P
    może wspólna obserwacja? daj mi znać :)
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w baner sheinside u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna, nawet bardzo, ale czy najładniejsza? Oczywiście to rzecz gustu i indywidualnych preferencji. Są w Polichnie ładniejsze blondyneczki (wg. mnie zaznaczam !!!). Jeszcze dodam, że fotograf też atrakcyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam że najładniejsza. ;) Moja ulubiona blondyneczka od zdjęć. ;)
      Dziękuję.

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Obie jesteście śliczne! :))

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: