czwartek, 31 października 2013

57. Jesienna sesja... ♥

Wracam na dobre.
Tak , tak tym razem już nie zrobię sobie takich zaległości w blogowaniu. Pozaliczałam prawie wszystkie zaległe sprawdziany/kartkówki i w końcu mam czas na  przyjemności właśnie takie jak dodawanie nowych notek. <3
Następny tydzień to jeszcze tylko 3 sprawdziany ale mam kilka dni wolnego żeby się pouczyć więc problemu nie będzie. :)

Dzisiaj pominę opisywanie tego co dzieje się u mnie , ponieważ chcę Wam w końcu pokazać trochę zaległych zdjęć. Ostatnio dodałam mała zapowiedź sesji z Oluchną , w sobotę znowu fociłam z kolejną piękną modeleczką , więc jest czym zanudzać. <3







Paulla. ♥

5 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia! Piękna! :))
    Zapraszam do siebie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny sweterek, a zdjęcia wyszły bardzo ładnie :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: