piątek, 25 października 2013

56. I w końcu wyjdzie słońce..


                  ♥


Witajcie Skarby.! <3
Baaaardzo przepraszam Was za moją nieobecność. Nigdy nie zdarzyło mi się tak długo tutaj zaglądać , i pytano mnie już czy to koniec mojego blogowania.Oczywiście odpowiedź brzmiała "NIE". Jak już pisałam ostatnio , za bardzo bym za tym tęskniła. <3

Uwielbiam takie widoki jak ten na tym zdjęciu. Jeszcze tydzień temu mogłam podziwiać takie cudeńka , teraz rano towarzyszy mi tylko mgła.. Ehh, chyba trzeba do tego przywyknąć. 


Po tak długiej przerwie w pisaniu , nie chcę zanudzać tylko o pogodzie. Więc co u mnie.? :) Chyba tak jak u wszystkich.. Szkoła zajmuje bardzo dużo czasu. Nie mam lekcji do późnych godzin , bo tylko raz o 14:25 , ale jakoś tak to wychodzi ,że wracam do domu około 16. Jest już dość późno żeby odrabiać lekcje , więc korzystam raczej z popołudniowej drzemki , a takimi przyjemnościami jak praca domowa zajmuję się wieczorem <lub wgl>. 
Ciężko jest jednak znaleźć chwilkę  na coś innego. Brakuje mi pisania tutaj , wieczornych spacerów , nowych sesji , i nawet tego zwykłego leniuchowania przed tv... 
Chciałabym napisać coś dłuższego i bardziej normalnego , ale niestety nawet w piątkowy wieczór mam troszeczkę obowiązków... Mam nadzieję ze chociaż trochę z nich wykonam i zajrzę tutaj jutro. <3
A tymczasem zostawiam Was z niewielką ilością zdjęć z jesiennej sesji z Olką. <3

moje ulubione. ♥


 I oczywiście miejsce w którym fociłyśmy. :D


Miłego weekendu.! <3
Paulla.

6 komentarzy:

  1. świetny sweterek ,bardzo ładnie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś mi się wydaje, że znam to miejsce. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie często widać było śmiejącą Olę, bardzo łądnie się prezentuje na zdjęciach, pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: