sobota, 12 października 2013

55. Zbierając wspomnienia.

Autumn 
6.10.2012.



Trudno poszukać tych najbardziej odpowiednich słów
Jesteśmy różni żeby dało się ułożyć wzór
Wspólny mianownik trzeba ustalić tu
I nie pomogą żadne dobre rady
Jesteśmy sami tylko ja i Ty...


Każdy zwykły dzień kolejna z prób 

i napiszemy w końcu własny wzór
Jak razem być
Na zawsze już.



Po raz kolejny dodaję cytat z piosenki Sylwii , ostatnio ciągle słucham tylko właśnie jej utwory. 


Gdy zaczynałam pisać tę notkę , miała być o tym , że potrzebuję przerwy od blogowania. Nie znajduję czasu na częste zaglądanie tutaj , nie robię żadnych nowych zdjęć , Ostatnio nawet rzadziej chodzę na zakupy , więc trzeba przyznać, że nie ma za bardzo nic ciekawego do pokazywania. 
Mimo takiego zaniedbywania bloga , stwierdziłam jednak , że źle bym się czuła bez możliwości pisania tutaj. Przejrzałam trochę inspirujących zdjęć , archiwum postów , przypomniałam sobie jak osoby z bliskiego otoczenia pytają o nowe notki/sesje i już teraz jestem w 100% pewna , że tak łatwo stąd nie odejdę. Jutro będą dopiero 3 miesiące odkąd piszę tutaj regularnie , Dla wielu osób 3 miesiące mogą nic nie znaczyć , ale zdążyłam się już "przywiązać" , nawet jeśli piszę tylko takie codzienne bzdury.
I właśnie o tym będę dzisiaj zanudzała. Z pozoru zwyczajne chodzenie do szkoły wcale nie może być interesujące , jednak sposób w jaki spędza się przerwy i czas po lekcjach , zdecydowanie sprawia , że szkołą nie jest już taka zła. 
W poniedziałek , tak jak już wspominałam , miałam ognisko klasowe. Z tego powodu byliśmy tylko na 4 lekcjach. Hmm , powinnam chyba napisać raczej , ze mieliśmy 4 lekce a ja byłam tylko na 3. Wf o 7:10 to zdecydowanie nie dla mnie... Ale jeśli chodzi o ognisko to jestem zadowolona. Miło było posiedzieć w klasowym gronie i porobić trochę śmiesznych zdjęć. Obiecałam nie wstawiać ich na fb , ale na bloga chyba nikt mi nie zabronił.? :) Wtorek , jeśli chodzi o szkołę ,  był już raczej bardziej nudnym dniem , nie ma co opisywać.Wieczorem w bardzo spontaniczny sposób poprosiłam mamę o umówienie do fryzjerki na farbowanie włosów. Udało się nawet tego samego dnia. Jakie efekty.? Blond pasemka ,  czyli coś czego nikt się nie spodziewał. Tak , tak chcę wrócić w końcu do swojego naturalnego koloru. Nie mam jeszcze żadnego zdjęcia , może w ten długi weekend to się zmieni. :) Środa to dzień w którym mam najmniej lekcji , a gdy jeszcze okaże się że nie ma ostatniej lekcji , o zostaje dużo wolnego czasu żeby posiedzieć na ławeczce w miłym towarzystwie. :) Czwartek , podobnie jak wtorek to zwykły , szkolny dzień. Wf na ostatniej lekcji... Piątek,  mimo iż zapowiadał się dość nieciekawie , okazał się być bardzo miło spędzonym dniem. Lekcje od 7:10 nie były wcale takie złe , ponieważ przez większość z nich naszym jedynym zadaniem było siedzenie. :D Apel z okazji Dnia Nauczyciela i ślubowanie klas pierwszych = skrócone lekcje. Szkoda tylko , że całe to świętowanie było dopiero po lekcjach <na dwie ostatnie nie poszłam> , jak się okazało moja nieobecność na apelu nie byłaby zauważona i muszę przyznać że na maxxxa się tam wynudziłam , no ale przynajmniej nie byłam w tym sama , przeze mnie musiała też męczyć pewna osoba. ( Cieszę się , że obiecałeś już mnie nie słuchać w tych sprawach.)  :]
Powinnam skończyć lekcje o 13:30 , ale ze szkoły wyszliśmy trochę później. I nie chcę mówić żebym była upartą osobą , która zmusza kogoś do spędzania ze mną swojego wolnego czasu . bo przecież zawsze można mi odmówić , ale niektórzy chyba po prostu nie potrafią mi odmawiać. Czyli wyszło na to , że po lekcjach jeszcze na pizzę. Jak miłooo. <3 :D

Teraz już naprawdę muszę kończyć pisanie , bo obawiam się że i tak przesadziłam. 
Sylwia. <3


Dwaj najlepsi modele do zdjęć , przypadkowi uczestnicy naszej "sesji". :D


Bo przecież trzeba pochwalić się "siedzeniem" na drzewie. :D


Paulla. ♥
Zajrzę tutaj jeszcze wieczorem , aby skomentować Wasze blogi. <3

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. ;3
    Dobrze, że jednak blogujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i słodkie psiaki ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak ognisko :D Bardzo ładnie wyszły zdjęcia :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie przepiękne, cudne psiaki :) genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię jesieni ale uwielbiam oglądać ją na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujesz :*
Na pewno się zrewanżuję (: