środa, 9 października 2013

54. Normalne dni = brak czasu.

Przepraszam wszystkie moje kochane prace domowe i zadania z matmy , ale blog ważniejszy.! 

Tak , tak powinnam w tej chwili pisać zadania  z matematyki , chemii, uczyć się na historię i angielski ,a le niestety nie mam na to ochoty. Chyba powinno mi być przykro  z tego powodu , ze nie odrabiam lekcji , ale czasem taka wieczorna przerwa i siedzenie na fb jest bardzo potrzebna. <3
Długo jednak trwać nie będzie, ponieważ jestem bardzo zmęczona i marzę tylko o tym by w końcu zasnąć...




Nie chcę dodawać "pustej" notki , ale nie mam czasu na przerabianie zdjęć. Przyznaję , że mam trochę zaległości , sesja z Pati , Sylwią i zdjęcia z ogniska. Jest co dodawać , więc weekend szykuje się bardzo fotograficzny. <3
+ może jakaś sesja w nowej fryzurce.? :)

Z ogniska.


Te dwa chyba z sesji z Sylwią. <3




Paulla. ♥